شورش کاوانی / آخرین تلاش ها برای جدایی از PSG

ادینسون کاوانی به نظر آخرین روزهای حضورش در پی اس جی را پشت سر می گذارد. ستاره اروگوئه ای تا انتهای فصل با پاریسی ها قرارداد دارد و با وجود اینکه تابستان بازیکن آزاد خواهد بود اما در تلاش است تا در زمستان به تیمی دیگر منتقل شود.

در اسپانیا معتقدند که او با اتلتیکو به توافق نهایی رسیده و برای تقویت خط حمله این باشگاه گزینه شماره یک محسوب می شود. خیل مارین مدیر اجرایی اتلتیکو نیز روز گذشته در پاریس بود و با سران پی اس جی وارد مذاکره شد اما پاسخ نهایی در مورد کاوانی یک نه قاطع بود.

پی اس جی برای فتح همه جام ها شانس دارد و علاقه ای ندارد تا یکی از بهترین مهاجمان خود را از دست بدهد. هرچند کاوانی با آمدن ایکاردی نیمکت نشین شده و پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود؛ ولی پی اس جی هیچ مشکل مالی ندارد و برای سران باشگاه مهم نیست که او را رایگان و به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهند.

پس از پاسخ منفی پی اس جی، نام کاوانی از فهرست بازی امشب برابر موناکو نیز حذف شد. علت غیبت او مصدومیت عنوان شده ولی آاس به نقل از منابع نزدیک به کاوانی فاش ساخت که او هیچ مشکلی ندارد و به درخواست خودش در بازی امشب حاضر نخواهد بود. شورش در واقع آخرین حرکت کاوانی برای جدایی است و باید دید نتیجه خواهد داد یا خیر. سابقه اما نشان داده است که پی اس جی در مورد این مسائل نرمش نشان نمی دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟