زنگ خطر برای علی علیپور ؛ دو رقیب جدی برای ستاره پرسپولیس

تیم پرسپولیس در دور رفت و به رغم صدرنشینی در فاز تهاجمی دست کم می توانیم به این نکته اشاره کنیم که عملکرد فوق العاده ای نداشت به این خاطر که در ۱۶ بازی ۲۰ گل به ثمر رساند؛ هر چند در فاز دفاعی فوق العاده بود و در بازی های انجام داده تنها ۷ گل خورده است. بدون شک به همین دلیل بود که باشگاه از مدت ها قبل برای جذب مهاجمان جدید تلاش کرد که یکی از این ها اوساگوآنای ذوب آهن است و دیگری آنتونی استوکس که پیش تر گل های فوق العاده ای را از او در تیم تراکتور شاهد بودیم. آنتونی استوکس سرعتی به خوبی در فضاهای خالی جایگیری می کند. سرعت در حرکت و هم چنین ضربه زنی او به چارچوب بسیار خوب است و طبیعی است که یحیی گل محمدی از او به عنوان یکی از مهاجمان اصلی تیم در بازی های پیش رو استفاده کند. جذب این دو مهاجم بدون شک زنگ خطر را برای علی علیپور به صدا در خواهد آورد.

مهاجمی که در دور رفت بازی ها و در ۱۶ بازی تنها ۵ گل برای تیم به ثمر رساند و بار اصلی تیم در فاز تهاجمی بیشتر روی دوش مهدی ترابی بود که ۷ بار برای پرسپولیس گلزنی کرد. البته علی علیپور در ابتدای فصل در تلاش برای جدایی از تیم بود و شاید روی بازی ها تمرکز نداشت اما هر چه به پایان دو رفت نزدیک می شدیم او هم به روزهای خوبش نزدیک تر می شد.

این دو رقیب جدی برای علی علیپور بدین معنی است که او از این پس برای فیکس بازی کردن در ترکیب پرسپولیس کار سختی را پیش رو خواهد داشت. البته طبیعی است یحیی گل محمدی در شروع همان بهای گذشته را به این مهاجم سختکوش بدهد اما در ادامه این گلزنی های او خواهد بود که منجر به تدوام حضورش در ترکیب خواهد شد. در غیر اینصورت یحیی گل محمدی طبیعی است روی مهاجمان خارجی تیمش حساب بیشتری بازی کند. اگر سرمربی تیم پرسپولیس بخواهد از مهدی ترابی هم در خط حمله استفاده کند آنوقت کار همه مهاجمان تیم برای بازی کردن سخت خواهد شد. به این دلیل که مهدی ترابی علاوه بر گلزنی قدرت ایجاد موقعیت را هم دارد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که مهدی ترابی دوست دارد از عقب به فضا بزند و خیلی اهل بازی در پست نوک و مکمل نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 535043 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟