مهاجرانى: تیم امید بازیکن تمام‌کننده ندارد/ این تیم آینده فوتبال ماست، نباید رها شود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، حشمت مهاجرانى درباره شکست 2 بر یک تیم فوتبال امید برابر کره‌جنوبی گفت: بازى ما مقابل کره جنوبى نشان دهنده سطح تفاوتى است که وجود دارد و فاصله زیادى با آنها داریم. کره‌اى‌ها دقیق و علمى کار مى‌کنند. تیم کره بهترین تیم جام است و فاصله زیادى با آنها داریم. از نظر نیروى انسانى قطعا بچه‌هاى ما از کره بهتر هستند اما تمام‌کننده نداریم، در غیر این صورت هم مقابل ازبکستان پیروز مى‌شدیم و هم در این بازى حداقل به تساوى مى‌رسیدیم چون لایق باخت نبودیم.

وی اظهار داشت: حمید استیلى دو هفته قبل از بازى‌ها التماس کرد که بازیکنانش را در اختیار بگیرد و فقط یک هفته در قطر تمرین کنند. فکر مى‌کنید کره جنوبى هم چنین مشکلاتى دارد؟ چند ماه را در این مدت از دست دادیم و کادر فنى جدید چند وقت فرصت داشته با این تیم کار کند؟ واقعا از این تیم چه انتظارى داریم و چطور باید معجزه کنند؟

سرمربى پیشین تیم ملى فوتبال خاطرنشان کرد: امیدوارم بچه‌هاى ما با غیرت و تعصب در بازى آخر با چین پیروز شوند و صعود کنیم اما کار سختى داریم و باید قبول کنیم در برنامه‌ریزى و آماده‌سازى تیم‌ها فاصله زیادى با فوتبال کشورهاى قدرتمند جهان و حتى آسیا داریم. با این وجود امیدوارم این تیم امید را به امید خدا رها نکنیم. عادت داریم وقتی که یک تورنمنت تمام مى‌شود تیم را فراموش کنیم اما استیلى در این تیم به بازیکنانى میدان داده که واقعا شایسته هستند و تیم ملى را مى‌سازند. باید این بچه‌ها را حفظ کنیم تا نسل آینده فوتبال ما را شکل دهند.

به گزارش رکنا، تیم فوتبال امید ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 آسیا و انتخابی المپیک 2020 توکیو در دیدار اول برابر ازبکستان به تساوی یک - یک رسید و روز گذشته برابر کره‌جنوبی 2 بر یک شکست خورد. شاگردان استیلی روز چهارشنبه در سومین و آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف چین می‌روند. این در شرایطی است که ایران از شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله بعد برخوردار است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534271 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟