هادی: با 20 روز تمرین قهرمان جام تختی شدم/ مشخص شد حق چه کسی است ملی‌پوش شود

پرویز هادی درباره کسب عنوان قهرمانی مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی اظهار داشت: بعد از آسیب دیدگی کمر که باعث شد مسابقات جهانی را از دست بدهم، تنها 20 روز تمرین کردم و به این مسابقات رسیدم. خداوند همیشه حامی حق است و حق به حق دار رسید.

وی در پاسخ به این سوال که تا ثانیه‌های پایانی فینال از حریفت عقب بودی و در لحظات آخر برنده شدی، گفت: همانطور که گفتم با حداقل آمادگی در این مسابقات شرکت کردم و نتوانستم به دلیل مصدومیت تمرینات منظمی داشته باشم. زمان خوبی تا بازی‌های المپیک در اختیار داریم و تلاش می‌کنم در این مدت تمام توانم را برای رسیدن به مرز آمادگی انجام دهم.

قهرمان وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی افزود: متاسفانه نتوانستیم در مسابقات جهانی سهمیه بگیریم، امیدوارم در اولین گزینشی در قاره آسیا کار را تمام کنیم. هدف من فقط و فقط کسب مدال در المپیک است و تمام این سختی‌ها و دوری از خانواده را برای رسیدن به این هدف تحمل می‌کنم.

هادی خاطر نشان کرد: با تمام توان در این مسابقات به میدان می‌روم و به تمام مردم ایران قول می‌دهم که خوش‌رنگ‌ترین مدال را بدست بیاورم. جام تختی هم، انتخابی تیم ملی بود و مشخص شد حق چه کسی است که صاحب دوبنده تیم ملی شود. تلاش می‌کنم با تمرینات بهتر و منظم‌تر به سطح آمادگی ایده‌آل برسم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟