مورینیو: علت مصدومیت کین تیم ملی است نه تاتنهام

بعد از آنکه مشخص شد هری کین، کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ به مدت سه ماه از میادین دور خواهد بود، ژوزه مورینیو سرمربی او در تاتنهام می‌گوید اگر بپذیریم که علت مصدومیت کین بیش از حد فوتبال بازی کردن بوده، مقصر این تیم ملی انگلیس بوده و نه باشگاه تاتنهام.

هری کین که در فصل جاری و پیش از مصدومیتش برای باشگاه و تیم ملی کشورش رویهم‌رفته 31 بازی انجام داده بود، این هفته از ناحیه عضله همسترینگش که دچار پارگی شده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. بر اساس اعلام باشگاه تاتنهام، کین تا ماه آوریل قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.

مصدومیت هری کین

مورینیو سرمربی کین در تاتنهام درباره شرایط او به خبرنگاران گفت:" اگر بپذیریم که کین بیش از حد بازی کرده مقصر این، بازی‌های دوستانه ملی است و نه بازی‌های باشگاهی".

مصدومیت هری کین

سرمربی تاتنهام در ادامه صحبتهایش در پاسخ به اینکه چرا در برخی بازی‌ها به هری کین استراحت نداده، گفت:" به او استراحت بدهم و به جایش کی را به زمین بفرستم؟ نه، اینطور نیست. به جز بازی با برنلی که با اختلاف زیاد برنده شدیم، همه بازی‌های ما تا اینجا سخت و فشرده بوده و این واقعا دشوار است. ما در شرایطی نیستیم که چنین بازیکن مهم و منحصربفردی را روی نیمکت بنشانیم".

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533661 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟