پاراتیچی: نه امره جان را می‌فروشیم و نه رابیو را

به گزارش گروه ورزشی رکنا، فابیو پاراتیچی مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که بانوی پیر قصد ندارد هافبک آلمانی خود امره جان را در ماه ژانویه به فروش برساند.

اخیراً اعلام شده است که اولگنار سولسشایر برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی دو بازیکن مد نظر دارد که یکی از آنها امره جان است و دیگری شان لانگ‌استاف هافبک نیوکاسل.

یوونتوس با توجه به تعداد بازیکنانش در این فصل مجبور شد نام امره جان را از فهرست بازیکنانش در لیگ قهرمانان اروپا کنار بگذارد که این موضوع نارضایتی شدید او را هم در پی داشت و باعث انتشار اخباری مبنی بر جدایی احتمالی‌اش هم شد. با این جال پاراتیچی می‌گوید که یوونتوس به بازیکن آلمانی‌اش اجازه نمی‌دهد که در ماه ژانویه تورین را ترک کند.

پاراتیچی درباره امره جان به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: امره جان در کنار ما می‌ماند. او یکی از بهترین هافبک‌های حال حاضر دنیاست. جان هنوز فرصت دارد، همینطور ما. به نظر من او می‌تواند برای پروژه ما بازیکن مهمی باشد.

یکی دیگر از بازیکنانی که شایعه جدایی‌اش از یوونتوس در ماه ژانویه شنیده می‌شود، دیگر هافبک این تیم آدرین رابیو است. پاراتیچی درباره آینده بازیکن سابق پاری‌سن‌ژرمن هم اظهار داشت: رابیو بعد از هشت ماه نیمکت‌نشینی در پاری‌سن‌ژرمن به جمع ما پیوست و کاملاً طبیعی است که هنوز از نظر فیزیکی در اوج نباشد. علاوه بر این تطبیق پیدا کردن با فرهنگ و شیوه بازی یک لیگ جدید کار آسانی نیست.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟