گتوسو: ناپولی مرتکب اشتباهاتی شد که قابل پیشگیری بود/ هنوز داریم از مشکلات روانی ضربه می‌خوریم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، جنارو گتوسو سرمربی تیم فوتبال ناپولی در نشست خبری پس از شکست 3 بر یک این تیم مقابل اینتر در هفته هجدهم سری A دلایل ثبت یک بازی بدون برد دیگر در کارنامه آبی‌پوشان شهر ناپل را توضیح داد.

گتوسو از زمانی که جانشین کارلو آنچلوتی شد (ماه دسامبر) شاهد دو شکست خانگی شاگردانش و یک پیروزی سخت در خانه ساسولو در وقت‌های تلف شده بازی بوده است. این نتایج ضعیف سبب شده که ناپولی اکنون با 24 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرد و با آخرین سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سری A ، 10 امتیاز فاصله داشته باشد.

با این حال گتوسو نگاه مثبتی به بازی مردانش مقابل نراتزوری داشت. او به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: فکر می‌کنم که این بهترین عملکرد ما از زمانی بوده که من سرمربی ناپولی شده‌ام. این اتفاقی نیست که این تیم از ماه اکتبر در سن‌پائولو پیروز نشده است چون ما همچنان داریم مرتکب اشتباهات ناشیانه‌ای می‌شویم اما ما باید به کار کردن ادامه دهیم و اعتماد به نفس‌مان را پیدا کنیم.

با توجه به مصدومیت کالیدو کولیبالی و نیکلا ماکسیموویچ، گتوسو از جووانی دی‌لورنزو به عنوان مدافع میانی استفاده کرد.

گتوسو افزود: سباستیانو لوپرتو آمادگی جسمانی لازم برای حضور در این بازی را نداشت و به همین دلیل به اندازه کافی تمرین نکرده بود.

سرمربی ایتالیایی ناپولی درباره نقاط ضعف تیمش به خصوص آنهایی که منجر به سه گل اینتر شد، عنوان کرد: ما باید بهتر از قبل بازیسازی از خط دفاعی را شروع کنیم و مرتکب اشتباه نشویم. امشب ما یک بار دیگر در میانه میدان چهار یا پنج بار توپ را لو دادیم و این قابل پیشگیری بود. مشکل ما این است که خط میانی‌مان خط دفاعی را پوشش نمی‌دهد و به همین دلیل یک پاس می‌تواند خط دفاعی ما را ویران کند.

کارلو آنچلوتی سرمربی سابق ناپولی گفته بود که این تیم از نظر روانی مشکل دارد. گتوسو با تأیید این موضوع تأکید کرد: بله این مشکل همچنان پابرجاست. ما عملاً سه گل به خودی زدیم. بازی کردن در سن‌پائولو در حال حاضر برای ما آسان نیست. تیم ما بعد از چند سال جنگیدن برای کسب مقام اول یا دوم جدول، اکنون خودش را در این وضعیت نه چندان جالب می‌بیند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟