سولسشایر: تا جایی که بتوانیم به مگوایر فرصت خواهیم داد/ لینگارد نشان داده می‌تواند بازیکن مهمی برای ما باشد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، اولگنار سولسشایر که تیم تحت‌ هدایتش فردا شب (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس پذیرای منچسترسیتی است، در آستانه دربی منچستر در خصوص وضعیت مصدومان تیمش گفت: تا جایی که بتوانیم به بازیکنان مصدومان زمان خواهیم داد تا آماده بازی شوند. این صادقانه‌ترین و درست‌ترین جوابی است که در قبال این موضوع می‌توانم بدهم چون برخی از آنها هنوز آماده بازی نیستند. تا فردا صبح هم به آنها زمان می‌دهم تا ببینم از کدامیک می‌توانم در دربی منچستر استفاده کنم.

سرمربی نروژی منچستریونایتد همچنین در خصوص وضعیت مدافع انگلیسی‌اش که در بازی با ولورهمپتون در دور سوم جام حذفی انگلیس دچار آسیب‌دیدگی جزیی شد، اظهار داشت: کمی زود است که بخواهیم در خصوص وضعیت مگوایر نظر بدهیم. تا جایی که بتوانیم به او فرصت خواهیم داد. هری روز گذشته راه رفتنش همراه با لنگیدن بود، اما هنوز 36 ساعت تا بازی با منچسترسیتی وقت داریم، از این‌رو تا قبل از بازی باید بینیم اوضاع به چه صورت است. امیدوارم همه بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، اما برخی بازیکنان که بیمار بودند زودتر از دیگران ریکاوری می‌کنند.

منچستریونایتد به دنبال معاوضه پوگبا با لائوتارو مارتینس

سولسشایر همچنین درباره بال انگلیسی‌اش که این فصل ضعیف ظاهر شده، خاطرنشان کرد: لینگارد این فصل فراز و نشیب‌هایی داشته و ما پیش از این در این خصوص صحبت کرده‌ایم، اما برای مثال جسی در بازی با تیم‌های منچسترسیتی و تاتنهام نشان داد که می‌تواند چه بازیکن مهمی برای ما در بازی‌های دشوار باشد. ما می‌خواهیم او به روند گلزنی و ساخت پاس‌گل بازگردد. چیزی که من از جسی می‌دانم این است که او سرش به تمرین کردن گرم است و سخت در تلاش برای بازگشت به روزهای خوبش است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟