پشت پرده طولانی شدن روند انتخاب سرمربی ذوب‌آهن

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بعد از قطع همکاری باشگاه ذوب‌آهن با منصوریان، از گزینه‌های مختلفی برای حضور در این تیم نام برده شد که می‌توان به علی دایی، دراگان اسکوچیچ، مهدی تارتار، منصور ابراهیم‌زاده و ... اشاره کرد. با این حال ذوبی‌ها هنوز سرمربی این تیم را انتخاب نکرده‌اند که این موضوع دلایل خاص خودش را دارد. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن قصد دارند گزینه‌ای را به‌عنوان جانشین منصوریان انتخاب کنند که از لحاظ اسم، جایگاه و کارنامه از سرمربی قبلی بالاتر باشد، اما هنوز در این زمینه توفیقی نداشته‌اند.

گزینه اصلی ذوب‌آهن دراگان اسکوچیچ بود، ولی رفع مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت باعث شد تا این تیم اصفهانی در آوردن این مربی کروات به اصفهان ناکام بماند. باشگاه ذوب‌آهن حتی با علی دایی هم مذاکراتی را انجام داد، اما او حاضر نشد به دلیل مسائل شخصی این پیشنهاد را قبول کند. ماجرای انتخاب سرمربی ذوب‌آهن این روزها پیچیده شده، ولی مدیرعامل این باشگاه به بازیکنان گفته است که سرمربی بعدی تا روز شنبه معرفی خواهد شد.

براساس این گزارش، در این چند روز شایعاتی هم در مورد بازگشت منصوریان به ذوب‌آهن مطرح شد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟