صحبت خبرنگار ایتالیایی درمورد بازگشت استرا / مذاکرات خوب پیش نرفته است!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، اِمانوئله جولیانلی خبرنگار ایتالیایی نشریه گاتزتا دلو اسپرت و کالچو مرکاتو در خصوص حضور استراماچونی در ایران و همچنین مشکلاتی که در این زمینه بین او و باشگاه استقلال به وجود آمده اظهاراتی داشته است که در ادامه می‌آید.

نظر شما درمورد حضور استراماچونی در ایران چیست و آیا فکر می‌کنید او در بازگشت به استقلال موفق خواهد شد؟

مطمئن نیستم که استراماچونی به ایران برگردد. می‌دانم قبل از کریسمس مذاکراتی در همین راستا انجام شده که خوب پیش نرفته است. مشکل در این بین مسائل مالی است که با تحریم‌های بین المللی مرتبط است.

استراماچونی به دلیل عملکرد و شخصیتی که نشان داده بین هواداران استقلال از محبوبیت بالایی برخوردار است. نظر شما درمورد این موضوع چیست؟

این محبوبیت و علاقه هواداران نسبت به او واقعا مرا شگفت زده و خوشحال می‌کند. استراماچونی مربی خوبی است اما نمی‌تواند انتظار داشته باشد چنین صحنه‌هایی را در ایتالیا ببیند. روزی که هواداران استقلال در خیابان برای او شعار می‌دادند عالی بود.

از جلسه‌ای که بین نمایندگان استقلال با ماتزیلی و پاستورلا انجام شده خبری دارید؟

تصمیم نهایی هنوز گرفته نشده است. تصمیم نهایی به استراماچونی بستگی دارد، ببینیم چه می‌شود.

نظر هواداران فوتبال ایتالیا درمورد ایران و حضور استراماچونی برای کار در این کشور چیه؟

ما به آنچه در ایران اتفاق می‌افتد بسیار علاقه مند هستیم. همچنین شیفته فرهنگ و تمدن کشور شما شده‌ایم ولی نسبت به مشکلات و شرایط موجود در استقلال احساس نگرانی می‌کنیم. فعالیتی که استراماچونی در ایران انجام می‌دهد را دنبال می‌کنیم و برای حمایت‌هایی که از او می‌شود خوشحالیم چون به عنوان یک ایتالیایی این افتخار را کسب کرده است.

استراماچونی در حال حاضر از سری آ و یا سایر کشورها پیشنهاد همکاری دارد؟

تا جایی که من می‌دانم هیچ پیشنهادی درمیان نیست. شاید هم دیگر تیم‌ها منتظر هستند تا تکلیف استراماچونی با استقلال مشخص شود و سپس سراغ او بروند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531295 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟