لیورپول ۵۰ بازی خانگی بدون شکست

به گزاذش گروه ورزشی رکنا، در ادامه دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن لیورپول در خانه به دیدار ولورهمپتون رفت و توانست با یک گل به برتری برسد.

به این ترتیب تیم یورگن کلوپ توانست به رکورد ۵۰ بازی خانگی بدون شکست پیاپی در لیگ برتر انگلیس دست یابد. در تاریخ فوتبال انگلیس تنها سه تیم وجود داشتند که توانستند به رکورد ۵۰ بازی خانگی بدون شکست دست یابند.

در ابتدا این رکورد را لیورپول در سال ۱۹۷۸ تا ۱۹۸۰ ثبت کرد که توانست در ۶۳ بازی خانگی پیاپی در لیگ برتر شکست نخورد. در ادامه چلسی بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۸ توانست رکورد ۸۶ بازی بدون شکست را ثبت کند و حالا لیورپول یورگن کلوپ سومین تیمی است که به رکورد حداقل ۵۰ بازی خانگی پیاپی بدون شکست می‌رسد.

همچنین لیورپول با برتری برابر ولورهمپتون عملکرد درخشان خود را در سال ۲۰۱۹ میلادی تثبیت کرد. تیم یورگن کلوپ ۹۸ امتیاز از ۳۷ بازی لیگ برتر را به دست آورد که میانگین ۲.۶۵ امتیاز به ازای هر بازی است. تنها تیم چلسی ژوزه مورینیو در سال ۲۰۰۵ عملکرد بهتری در یک سال میلادی نسبت به این تیم لیورپول داشت. چلسی در آن سال میانگین امتیازی ۲.۶۶ را در یک سال میلادی ثبت کرد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟