روایت جالب گالیانی از برخورد فیزیکی ابراهیموویچ با هم‌تیمی‌های تنبلش در میلان

به گزارش گروه ورزشی رکنا، زلاتان ابراهیموویچ روز گذشته (جمعه) به صورت رسمی، بعد از نزدیک به 7 سال به میلان برگشت. دور نخست حضور او در فاصله سال 2010 تا 2012 بود که این باشگاه تحت تملک سیلویو برلوسکونی قرار داشت و گالیانی هم باشگاه را اداره می‌کرد. حالا او به این باشگاه برگشته اما دیگر خبری از برلوسکونی و گالیانی نیست هر چند گالیانی می‌گوید که بازگشت ایبرا در هر حال او را خوشحال می‌کند.

گالیانی به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: زلاتان آنقدر قدرت روانی، جذبه و انگیزه دارد که همیشه می‌تواند بازیکنی تأثیرگذار باشد. در 31 سالی که در میلان کار کردم، هرگز ندیدم که یک بازیکن یکی از هم‌تیمی‌هایش را به خاطر اینکه کم‌کاری کرده است، به دیوار بچسباند و مؤاخذه‌اش کند. دیده بودم که بازیکنان با هم بحث کنند اما نه اینطور که یکی از آنها دیگری را به دیوار بچسباند. ایبرا چنین آدمی است و به نظر این بار هم اگر ببیند که بازیکنی در تمرینات کم‌کاری می‌کند با او چنین برخوردی خواهد داشت.

با وجود 38 ساله بودن ابراهیموویچ، گالیانی تصور نمی‌کند این بازیکن سوئدی از کار افتاده باشد و بالعکس هنوز هم او را دارای پتانسیل تأثیرگذاری بر جریان بازی می‌داند. وی افزود: زلاتان جو تیم را تغییر می‌دهد. از نظر فنی او می‌تواند تأثیرگذار باشد، چون قدرت بدنی‌اش ویرانگر است. در عرض 15 روز می‌تواند به اوج آمادگی برسد و در داخل و خارج از زمین مهره‌ای حیاتی برای تیم باشد.

گالیانی که اکنون اداره امور تیم جدید تحت مالکیت برلوسکونی یعنی مونتزا در سری C ایتالیا را برعهده دارد، اعتراف کرد که تلاش کرده ایبرا را به این تیم ببرد. او اظهار داشت: بله من می‌خواستم او را به مونتزا ببرم. به او زنگ زدم تا پیشنهاد بدهم که در کنار ما یک ماجرای فوق‌العاده را آغاز کند. او خندید اما بعد که فهمید من شوخی نمی‌کنم، جدی شد و دعوتم را رد کرد و گفت میلان را انتخاب کرده است. مشکلی نیست. من از رفتن او به میلان هم خوشحال می‌شوم. پیامم هم به او این است: خوش برگشتی دلاور.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529629 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟