پیشنهاد «ضدمادریدی» پاری‌سن‌ژرمن به امباپه

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از نشریه پاریسین فرانسه، باشگاه پاری‌سن‌‌ژرمن در تلاش است تا یک بند ضدمادریدی در قراردادش با کیلیان امباپه بگنجاند و به این ترتیب شانس خرید این بازیکن فرانسوی را برای کهکشانی‌ها کاهش دهد.

امباپه 21 ساله از همان روزی که به PSG پیوست مورد توجه رئال مادرید قرار داشت و بعد از ورودش به پایتخت فرانسه و درخشش بیشتر در آنجا، بیش از پیش محبوبیت پیدا کرد و چند هفته‌ای است که بار دیگر زمزمه‌هایی مبنی بر تلاش تیم سفیدپوش برای خرید او شنیده می‌شود.

به همین دلیل پاری‌سن‌ژرمن احساس خطر کرده و به همین قصد دارد ظرف چند روز آینده پیشنهادی رد نشدنی به امباپه ارائه کند، کسی که قراردادش با PSG‌ در ماه ژوئن سال 2022 به پایان می‌رسد.

اولویت مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از ماه سپتامبر سال جاری تمدید قرارداد امباپه بوده است. با این حال این اقدام هنوز محقق نشده است و از فرانسه خبرهایی به گوش می‌رسد که تضمینی برای تحقق آن نیز وجود ندارد چرا که رابطه میان بازیکن و سرمربی‌ آلمانی‌اش توماس توخل تعریفی ندارد، ضمن اینکه ناکامی‌های مکرر فصول گذشته در لیگ قهرمانان اروپا هم او را بیش از پیش برای پیوستن به تیمی دیگر وسوسه کرده است.

طبق ادعای پاریسین، پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن، افزایش حقوق امباپه و همتراز کردن آن با حقوقی است که نیمار می‌گیرد تا به این ترتیب بازیکن 21 ساله تیم حداقل از لحاظ مالی از سوی کهکشانی‌ها وسوسه نشود. با این حال امباپه روی بعد ورزشی عملکردش تمرکز داشته و همیشه از صحبت درباره تمایلش برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن خودداری کرده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟