کوتینیو: در بایرن راحتم و می خواهم بمانم

فیلیپ کوتینیو پس از درخشش فوق العاده در لیورپول حدود دو سال پیش از این جدا شد و به بارسلونا پیوست. این بازیکن برزیلی اما موفق نشد که انتظارات را در بلوگرانا برآورده کند؛ موضوعی که باعث شد کوتینیو در تابستان امسال با یک قرارداد قرضی به همراه بند خرید دائمی از بارسلونا راهی بایرن مونیخ شود. حالا اما کوتینیو به خوبی در ترکیب بایرن جا افتاده و یکی از بهترین بازیکنان این تیم به حساب می آید. اتفاقی که باعث شده باشگاه بایرن و کوتینیو برای دائمی کردن این قرارداد ابراز تمایل کنند.

ستاره برزیلی بایرن مونیخ حالا در مصاحبه ای برای ماندن در بایرن مونیخ ابراز تمایل کرده است. کوتینیو در این باره گفت: " من در بایرن مونیخ احساس راحتی می کنم. برنامه و هدف من ماندن در اینجا است و می خواهم تمرکز خود را روی حضور در این جا بگذارم. خیلی دوست دارم در بایرن به کار خودم ادامه دهم

کوتینیو در ادامه درباره عملکرد هانسی فلیک در بایرن نیز گفت: " بازیکنان بایرن ارتباط خوبی با تمرینات او برقرار کرده اند. فکر می کنم ادامه شرایط خوب بایرن دلیلی نداشته باشد مگر حضور فلیک. او حس مهم بودن را به همه بازیکنان القا کرده و باعث شادابی تیم شده است. فلیک هنوز هم کار های زیادی در بایرن خواهد داشت."

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟