انتخاب مدیرعامل استقلال به بعد موکول شد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، «علی فتح‌الله‌زاده»، «اسماعیل خلیل‌زاده»، «میرشاد ماجدی» و «کامران منزوی» در این جلسه حاضر بودند.

اولین موضوعی که در این نشست مورد بحث قرار گرفت، «آندره‌آ استراماچونی» بود. اسماعیل خلیل‌زاده گزارشی کامل از روند مذاکرات با استراماچونی در اختیار سایر اعضا قرار داد.

سرپرست مدیرعاملی استقلال اعلام کرد استراماچونی قرار بود یکشنبه به ایران بازگردد اما با توجه به اینکه بازی با سپاهان در چارچوب مسابقات جام حذفی و دیدارهای هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران لغو شد، بازگشت مربی ایتالیایی به تاخیر افتاد.

خلیل‌زاده در ادامه بحث استراماچونی به مدیران ارشد استقلال گفت با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته از این پس دستمزد استراماچونی ازطریق یک بانک خصوصی به حساب سرمربی آبی‌پوشان واریز خواهد شد.

«شیخ دیاباته» مهاجم اهل مالی استقلال که در این فصل عملکرد خوبی داشته، حدود ۲ ماه است که حق و حقوق خود را دریافت نکرده است. مدیران استقلال به این نتیجه رسیدند که با تامین منابع مالی، مطالبات این بازیکن پرداخت شود تا او در ادامه فصل با مشکلی مواجه نشود.

پرداخت مطالبات بازیکنان یکی دیگر از محورهای گفت‌وگو طرفین بود. قرار بر این شد نماینده استقلال با حامیان مالی باشگاه به صحبت پرداخته تا پول به آبی‌پوشان تزریق شود.

جذب بازیکن خارجی در نیم فصل یکی دیگر از موارد مطرح شده در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال بود و مدیران این تیم اعلام کردند با نظر و هماهنگی استراماچونی بازیکن باکیفیت به خدمت گرفته شود.

مهم‌ترین موضوع نشست هیات مدیره باشگاه استقلال، انتخاب مدیرعامل بود. باشگاه استقلال پس از استعفای امیرحسین فتحی از سمت مدیرعاملی، با سرپرستی «اسماعیل خلیل‌زاده» اداره می‌شود . امروز اعضای هیات مدیره در این مورد صحبت کردند، اما بازهم خبری از انتخاب مدیرعامل نبود.

علی فتح‌الله‌زاده گزینه اولی مدیرعاملی استقلال است و به احتمال زیاد ظرف دو هفته آینده به عنوان مدیرعامل منصوب می‌شود.

در این جلسه از زحمات امیرحسین فتحی در طول مدتی که مدیریت استقلال را بر عهده داشت، تشکر و قدردانی شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527699 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟