حسن آذرنیا از تغییر و تحولات اخیر در تراکتور گفت!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، از روز گذشته اخبار اخراج یا قطع همکاری با دنیزلی به تیتر یک رسانه های ورزشی کشور تبدیل شد. پس از حدود 5 ما همکاری میان پیرمرد ترک با پرشورها و پس از نیم فصلی پر فراز و نشیب سرانجام مصطفی دنیزلی از سوی مدیران باشگاه به سمت در خروجی هدایت شد.

حال خبر می رسد در روز دوشنبه که مصادف با بازی تراکتور و ماشین سازی که معروف به دربی شهر تبریز است، احد شیخ لاری سرپرست فعلی تراکتورسازان به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت پرشورها می نشیند و هدایت تیمش را در این مقطع حساس بر عهده خواهد داشت. اما عجیب تر از این، به نظر می رسد مسعود شجاعی کاپیتان و هافبک با سابقه تیم ملی کشورمان که برای تراکتور در رقابت های لیگ بازی می کند به عنوان دستیار شیخ لاری تا پایان نیم فصل اول معرفی خواهد شد! البته باشگاه تراکتور هنوز به این قضیه واکنشی نشان نداده است.

در همین رابطه با حسن آذرنیا، سرپرست پیشین باشگاه تراکتورسازی تماس گرفتیم که او در ابتدا گفت: حالا که در تیم نیستم به هیچ عنوان دوست ندارم در مورد اتفاقات درون باشگاه صحبت کنم. حسن آذرنیا امروز تنها یک هوادار تراکتورسازی حساب می شود و به عنوان یک هوادار دو آتیشه دوست دارم که تیم بار دیگر به کورس قهرمانی باز گردد.

سرپرست سابق باشگاه تراکتورسازی در ادامه افزود: شرایط باشگاه از نظر بازیکن گیری و به طور کلی آماده سازی برای فصل جاری قابل قبول دارد و مطمئنم مانند همیشه تراکتورسازی قابلیت بازگشت به صف مدعیان قهرمانی لیگ برتر را دارد.

آذرنیا در ادامه اظهار داشت: هواداران تراکتورسازی به دعوت من نیازی ندارند و مطمئنم که بیش از پیش در این مقطع حساس پشتیبان تراکتورسازی خواهند بود. باز هم تاکید می کنم که تراکتورسازی در این فصل چیزی برای قهرمانی کم ندارد.

سرپرست پیشین باشگاه تراکتورسازی پیرامون بازگشت به تیم محبوب خود نیز گفت: هیچ تماسی از مسئولین باشگاه برای بازگشت به تراکتور با من گرفته نشده است. همانطور که اشاره کردم، در حال حاضر تنها به عنوان یک هوادار در خدمت تراکتورسازی هستم و نه چیز دیگری! برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523944 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهرداد امامی
آیا این خبر مفید بود؟