قوچان نژاد پاس گل داد و اخراج شد / خطای شدید و عجیب گوچی در هلند! + فیلم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ اردیویسه هلند، تیم زوله که رضا قوچان‌نژاد را برای هفتمین بازی پیاپی به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه شب در استادیوم مکس دری‌پارک میزبان تیم رده شانزدهمی فورتونا سیتارد بود.

در حالی که هنوز ۴ دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود، پاس بلند گوستاوو هامر از سمت راست میانه زمین به محوطه جریمه سیتارد را رضا قوچان‌نژاد در بین دو مدافع حریف با مهار سینه به پشت محوطه جریمه برای مصطفی سایماک پاس داد تا او برای زوله گلزنی کند.

در دقیقه ۴۲ فورتونا سیتارد یک اخراجی داد تا کار برای زوله راحت شود، اما در دقیقه ۵۵ روی بی‌احتیاطی رضا قوچان‌نژاد، این مهاجم ایرانی در میانه زمین با استوک روی مچ پای مدافع چپ حریف فرود آمد تا داور بعد از سه دقیقه و با بازبینی ویدئویی این صحنه، بازی خطرناک او را تشخیص دهد و گوچی را با کارت قرمز جریمه کند.

بل حسنی در دقیقه ۶۵ گل دوم را برای زوله زد و داماسچان در دقیقه ۸۹ موفق به گلزنی برای سیتارد شد، اما این پایان کار نبود و در ثانیه‌های پایانی یاران گوچی گل سوم را به ثمر رساندند تا به برتری ۳ بر یک خانگی دست یابند.

تیم زوله در حالی این برتری را مقابل فورتونا سیتارد به دست آورد که در سه هفته گذشته شکست خورده بود، اما با این برد شرایط بهتری پیدا کرد و ۱۳ امتیازی شد تا به رده سیزدهم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کند.

رضا قوچان‌نژاد که در هشت مسابقه اخیرش در لیگ اردیویسه هلند توانسته بود ۶ گل بزند، برابر فورتونا سیتارد در حضور ۵۷ دقیقه‌ای خود در بازی موفق شد نخستین پاس گل فصل خود را بدهد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 520368 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟