صحبت های سرمربیان آرژانتین و برزیل پس از مسابقه

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در این دیدار که در ریاض، پایتخت عربستان برگزار شد، دو تیم نمایش پایاپایی داشتند اما در نهایت این آرژانتینی ها بودند که با تک گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسیدند. 

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند؛ هرچند در دقایق ابتدایی موقعیت ویژه ای روی  دروازه ها ایجاد نشد. ولی در دقیقه 10، خطای پاردس روی گابریل ژسوس درون محوطه جریمه آرژانتین، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. خود ژسوس پشت ضربه قرار گرفت اما علی رغم فریب دروازه بان آرژانتین، توپ را به بیرون زد.

تیته: مقابل آرژانتین بد شانس بودیم/رودریگو آینده برزیل است

تیته، سرمربی برزیل بعد از این باخت گفت: بازی خوبی انجام دادیم و در برخی از موارد خوش شانس نبودیم و توپ ما به داخل دروازه آرژانتین نرفت.

سرمربی سامباها درباره آینده رودریگو، پدیده جوان برزیلی رئال مادرید گفت: او هنوز جوان است ولی من مطمئنم او آینده تیم ملی برزیل خواهد بود. من در این بازی ها پست او را تغییر دادم و او را در سمت راست گذاشتم چون او می توانست بهتر در این پست بازی کند.

اسکالونی: بازیکنانم مقابل برزیل خوب جنگیدند

تیم ملی آژانتین شب گذشته در دیدار سنتی و دوستانه در عربستان به مصاف تیم ملی برزیل رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. لیونل مسی گل پیروزی بخش آلبی سلسته را به ثمر رساند.

اسکالونی، سرمربی آرژانتین بعد از این پیروزی گفت: تمام بازیکنان در این برای پیراهن تیم ملی کشورشان مقابل رقیب پرآوازه خودشان یعنی برزیل جنگیدند و در نهایت سربلند از زمین بازی خارج شدند. اینکه تیم به این شکل بازی کند رضایت بخش است.

وی افزود: برزیل در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت ولی نتوانست موقعیتی را برای خود خلق کند. در چنین بازی هایی مهم است که با روحیه جنگندگی بازی کنید و ما این کار را به نحو احسن انجام دادیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518367 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟