شیخ می‌تواند بهترین خارجی لیگ شود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، درخشش شیخ دیاباته مهاجم تیم استقلال به یکباره آغاز شد تا طی تنها دو بازی تبدیل به خطرناک ترین بازیکن آبی پوشان در خط حمله و یکی از بهترین گلزنان لیگ شود. حالا دیاباته با ۴ گل و یک پاس گل، یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر است.

محمد نیک سیرت مهاجم سابق تیم استقلال در خصوص این بازیکن بیان داشت: جسته و گریخته می‌بینم دیاباته را با تیام مقایسه می‌کنند که این اصلا مقایسه درستی نیست. من اصلا به این موضوع قائل نیستم که هیچ بازیکنی را با یک بازیکن دیگر مقایسه کنند چون این باعث می‌شود اعتماد به نفس بازیکن از دست برود.

مهاجم پیشین آبی پوشان بیان داشت: دیاباته یک مهاجم توانمند است که هم خودش خوب گل می‌زند و هم می‌تواند سایر مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد و به طور کلی در در فاز تهاجمی بسیار موثر است. ضمن این که این بازیکن در زمان ضربات ایستگاهی تیم‌های مقابل، به دلیل فیزیک خاصش در دفاع تاثیر گذار است.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: تنها نگرانی که در خصوص دیاباته وجود دارد این است که خوب مدیریت نشود و حاشیه او را تضعیف کند. این طبیعی است که هر بازیکنی در استقلال و پرسپولیس ستاره شود به خصوص اگر خارجی باشد، مورد توجه بیش از حد قرار می‌گیرد و این ممکن است حاشیه‌هایی ایجاد کند.

وی اضافه کرد: دیاباته این توان را دارد که در این فصل بهترین بازیکن خارجی لیگ شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد. ضمن این که امیدوارم این بازیکن در انتهای فصل به راحتی از استقلال جدا نشود تا خاطرات تلخ جدایی تیام، پاتوسی و دیگران تکرار شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518357 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟