چنگیز: قهر ویلموتس در باخت به عراق بی‌تاثیر نبود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، عبدالعلی چنگیز روز جمعه اظهار داشت: ایران در مقابل عراق نتوانست نمایش خوبی به اجرا بگذارد و در نهایت شکست خورد تا کارش برای صعود به عنوان تیم اول سخت شود.

وی افزود: اینکه تیم ملی در بازی با عراق حتی صاحب یک ضربه کرنر هم نشد آمار نگران کننده‌ای است و نشان می‌دهد ایران در فاز تهاجمی عملکرد خوبی نداشته است.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: متاسفانه حاشیه‌هایی که پیش از این مسابقه برای تیم ملی رخ داد و باعث شد ویلموتس قهر کند در این شکست بی‌تاثیر نبود.

چنگیز خاطرنشان کرد: فوتبال ایران اگر می‌خواهد موفقیت‌های درازمدت داشته باشد و فقط مقطعی به پیروزی نرسد، باید زیرساخت‌هایش را درست کند؛ باید به فوتبال پایه‌ای بیشتر از هر زمان دیگری بها دهیم.

وی تاکید کرد: اگرچه کار سختی برای صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی پیش رو داریم اما با تلاش دسته‌جمعی چنین خواسته‌ای قابل دسترس است.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پایان گفت: ایران در مرحله برگشت مسابقات انتخابی جام جهانی باید تلاش مضاعفی از خود نشان داده و در تمام مسابقات خود به پیروزی برسد تا بعدها بابت این شکست‌ حسرت نخوریم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 518158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟