مدیران یوونتوس به دنبال برخورد با رونالدو

به گزارش گروه ورزشی رکنا، حواشی مربوط به تصمیم غافلگیر کننده کریستیانو رونالدو پس از تعویض شدنش در بازی یکشنبه شب مقابل میلان هنوز ادامه دارد. او که در دقیقه 55 بازی جای خود را به پائولو دیبالا (زننده تنها گل بازی) داد، بعد از غرولند کردن هنگام خروج از میدان، مستقیماً به رختکن رفت و قبل از پایان بازی هم ورزشگاه را ترک کرد.

اکنون نشریه گاتزتادلواسپورت مدعی شده که شیوه خروج کریستیانو رونالدو از میدان و تصمیمی که بعد از آن گرفت نارضایتی مسئولان باشگاه را درپی داشته است.

با اینکه مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس سعی در توجیه نارضایتی و تصمیمات ستاره پرتغالی تیمش داشت، رسانه‌های ایتالیایی اعلام کرده‌اند که فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی و پاول ندود به عنوان نایب رئیس باشگاه قصد دارند که پس از بازگشت رونالدو از اردوی تیم ملی پرتغال با برگزاری جلسه‌ای از او درباره رفتارهایش توضیح بخواهند و اطمینان حاصل کنند که چنین ماجراهایی دوباره تکرار نخواهد شد.

طبق گزارش گاتزتادلواسپورت، باشگاه یوونتوس قصد دارد این ماجرا را به شیوه‌ای خردمندانه حل و فصل و از تبدیل شدن آن به یک جنجال در روزها و هفته‌های آتی جلوگیری کند؛ ضمن اینکه برای ستاره پرتغالی‌اش هم هیچ جریمه‌ای در نظر نخواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 517553 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟