اسب ایرانی در مسابقات «میدان» دوبی اول شد

به گزارش رکنا ، در دومین هفته مسابقات «میدان» دوبی اسب ایرانی ریونجی از رادان هورس در اولین کورس خود در این مسابقات قهرمان شد. البته این تنها اسب ایرانی شرکت کننده در این مسابقه نبود، اسب گالوانایز در کورس برتر هفته نیز جایگاه پنجم با جایزه را کسب کرد.

در کورس اول مخصوص اسب‌های مادیان دوساله که به مسافت ۱۴۰۰ متر برگزار شد، ریوإنجی متعلق به حمید رادان از مالکان و تولیدکنندگان برتر اسب در ایران، در اولین کورس خود باسوارکاری پاتریک دوبس به رقابت باسایر اسب‌ها پرداخت که در کورسی مهیج و دیدنی توانست دیگر اسب‌های رقیب را پشت سر بگذارد و زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان بگذرد. ریوإنجی یکی از امید‌های این فصل از مسابقات اسبدوانی «میدان» دوبی است که نشان داد در هفته‌های آتی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در کورس پنجم که کورس برتر این هفته بود هم اسب گالوانایز در مسافت ۲۰۰۰ متر به رقابت پرداخت که در نهایت مقام پنجم همراه با جایزه را کسب کرد. اسب گالوانایز از ایران در فصل ۲۰۱۸ -۲۰۱۹ سال گذشته کورس اسبدوانی میدان دوبی نتایج بسیار خوبی را کسب کرد و به عنوان یکی از خوب‌های فصل اسب‌های استادیوم "میدان"در مسابقات دوبی بود که مورد توجه بسیاری از کارشناسان خبره اسبدوانی قرار گرفت. در ۵ بار حضورش در این فصل از مسابقات میدان دوبی، یک مقام قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی دو مقام سومی کسب کرد. این اسب امسال برای اولین بار در مسافت ۲۰۰۰ متر به صورت آزمایشی حضور داشت.

با توجه به روند موجود اسب‌های برند ریو در مسابقات استادیوم میدان در دوبی، می‌تواند نسبت به قهرمانی و موفقیت‌های این اسب‌ها در طول مسابقات فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ بسیار امیدوار بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

منبع : تابناک ورزشی

کدخبر: 516940 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟