سرمربی تیم ورامین: بازیکن ملی‌پوشم از حریف نوجوان کتک خورد و لذت بردم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، درباره ۲ پیروزی و یک تساوی تیم مدعی شهرداری ورامین در هفته‌های سوم تا پنجم لیگ برتر تکواندو، اظهار کرد: رقابت‌های هفته سوم، چهارم و پنجم لیگ تکواندو در یک روز برگزار شد و ما ابتدا در هفته سوم برابر تیم پاس آنطور که باید ظاهر نشدیم و در نهایت به تساوی رسیدیم. می‌توانم بگویم بچه‌های ما تیم حریف را دست کم گرفتند و با غرور مبارزه کردند، در حالی‌که تیم پاس تیمی بسیار پر قدرت و بسیار خوب است که از کادر فنی فهیم و نفرات خوبی بهره می‌برد. آن‌ها در بازی هفته گذشته مقابل مس کرمان نیز به برتری رسیدند و کیفیت بالای خود را نشان دادند. از ابتدا می‌دانستم که مقابل این تیم کار سختی داریم و به بچه‌ها نیز گوشزد کرده بودم اما حریف را دست کم گرفتند.

سرمربی تیم شهرداری ورامین افزود: مصاف ما و دانشگاه آزاد به نوعی فینال زودهنگام لیگ محسوب می‌شد که در جریان هفته چهارم اتفاق افتاد. خوشبختانه در این دیدار نفرات ما سنگ تمام گذاشتند و توانستیم برابر حریف به برتری برسیم. ما در این دیدار بدون ملی‌پوشانمان مبارزه کردیم و حتی می‌توانستیم بخاطر نبود ملی‌پوشان درخواست تعویق این دیدار را داشته باشیم اما این کار را انجام ندادیم و توانستیم حریف را ۵ بر ۳ شکست دهیم.

وی تصریح کرد: مصاف ما و دانشگاه آزاد سنتی است و همیشه با هم کری خوانی داشته‌ایم. ۲ ، ۳ وزن ما در این دیدار جوان بودند اما با این وجود در ۲ وزن دست پر از میدان خارج شدند. در ۳ مبارزه‌ای هم که باختیم می توانستیم به پیروزی برسیم اما نفراتمان اشتباهاتی داشتند که در نهایت شکست خوردند. این برد باعث شد تلخی مساوی برابر پاس قوامین را فراموش کنیم و با انگیزه بسیار بالا به سمت جلو حرکت کنیم. در هفته پنجم نیز مقابل پالایش نفت آبادان به برتری ۶ بر ۲ رسیدیم.

خانلرخانی در پاسخ به این سوال که چرا علی‌رغم به همراه نداشتن ملی‌پوشان خود درخواست تعویق دیدار با دانشگاه آزاد را نداده است، گفت: ما با تمامی نفراتمان تمرینات خوبی را برگزار کرده بودیم اما ۵ روز مانده به مسابقات به ما اعلام کردند که نمی‌توانیم از ملی‌پوشانمان استفاده کنیم. ما کاملا آماده بازی بودیم و نمی‌خواستم بازی‌مان به تعویق بیفتد، چرا که به توانایی همه نفراتم ایمان دارم و از سوی دیگر تعویق این دیدار باعث فشار بر تیم در هفته های بعد می‌شد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین درباره ارزیابی خود از سطح کیفی لیگ برتر تکواندو، گفت: نسبت به سال‌های پیش لیگ سنگین‌تری داریم و فکر می‌کنم تا روزهای پایانی تکلیف تیم‌های برتر لیگ مشخص نشود. سطح کیفی لیگ امسال بسیار بالاست و نوجوانان و جوانان بسیار خوبی در لیگ حضور دارند که می‌توانند آینده درخشانی داشته باشند. به عنوان مثال یکی از نفرات نوجوان تیم پاس قوامین در مبارزه خود ملی‌پوش ما را کتک زد و من با وجودیکه باختیم اما از عملکرد او لذت بردم.

وی ادامه داد: نسل خوبی از تکواندوکاران در راه است و با توجه به این نفرات، آینده تکواندوی ایران درخشان خواهد بود. باید خلاء تیم ملی امید پر شود تا این بچه ها سر و سامان پیدا کنند و در آینده بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

خانلرخانی در پایان درباره وضعیت داوری رقابت‌های لیگ نیز گفت: با وجودیکه در برخی مبارزه‌ها از بابت داوری متضرر شدیم اما معتقدم اشتباهات داوری در لیگ سهوی و غیر عمدی است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 516683 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟