حمله  گواردیولا به مهاجم لیورپول در آستانه جدالی بزرگ

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از دیلی میل، در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها منچسترسیتی توانست با نتیجه ۲ بر یک ساوتهمپتون را شکست دهد تا اختلاف ۶ امتیازی این تیم با صدر جدول حفظ شد.

حالا همه نگاه ها به جدال هفته آینده دو تیم است جایی که لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد برابر هم قرار خواهند گرفت.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره مهاجم رقیب گفت: بارها در این چند ساله اتفاق افتاده است که مانه تمارض کرده است و داور را فریب داده یا در ثانیه‌های پایانی توانسته گل‌های مهمی به ثمر برساند. او یک استعداد ویژه است. اگر یک بار، دو بار بود می‌گفتیم خوش شانسی ولی فصل قبل و قبل‌تر هم اتفاق افتاده است و لیورپول بارها توانسته است در دقایق و ثانیه های پایانی گل‌های زیادی به ثمر برساند. هفته آینده یک بازی خیلی حساس در آنفیلد برابر لیورپول داریم و به آنجا می‌رویم تا برابر آن‌ها بازی کنیم.

منچسترسیتی از سال ۲۰۰۳ نتوانسته است در لیگ برتر انگلیس، لیورپول را در آنفیلد شکست دهد و در صورتی که هفته آینده برابر لیورپول شکست بخورد اختلاف دو تیم در صدر جدول به ۹ امتیاز خواهد رسید.

البته سیتی پیش از این دیدار باید دیدار برگشت خود را در لیگ قهرمانان برابر آتالانتا برگزار کند و برتری در این دیدار باعث خواهد شد صعود سیتی به مرحله حذفی لیگ قهرمانان قطعی شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 515208 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟