7 میلیارد تومان، تاوان بودیمیر برای پرسپولیس!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، ماریو بودیمیر، مهاجم کروات فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته لیگ برتر با قراردادی یک و نیم ساله به ارزش ۵۰۰ هزار یورو به سرخپوشان پیوست، تنها پنج ماه پیراهن این تیم را بر تن کرد تا پس از جدایی برانکو ایوانکوویچ، او نیز به دلیل مشکلات مالی قراردادش را فسخ کند.

اخبار ورزشی- بودیمیر در پرسپولیس تنها توانست یک گل در لیگ برتر و یک گل در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند برای نیم فصل گذشته باید ۱۵۰ هزار یورو دریافت می‌کرد، اما تنها ۲۰ هزار یورو از قراردادش را گرفت تا بابت پرداخت نشدن مطالباتش از این باشگاه تصمیم به فسخ یکطرفه قراردادش بگیرد.

مهاجم کروات پیشین سرخپوشان پس از اینکه ۲ ماه حقوقش را دریافت نکرد تصمیم به فسخ یکطرفه گرفت و حالا محمد حسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با توجه به قرارداد ۵۰۰ هزار یورویی و سودی که روی آن پول می‌رود، باید ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار یورو به بودمیر پول بدهد.

این مبلغ با توجه به قیمت یورو (حدود ۱۲ هزار تومان) ۷ میلیارد تومان می شود.

لازم به ذکر است، قرارداد بودیمیر برای یک نیم فصل ۱۵۰ هزار یورو بود و ۱۰۰ هزار یورو نیز بابت رضایت نامه باشگاه دیناموزاگرب کرواسی باید پرداخت می‌کرد و ۲۵۰ هزار تا نیز مربوط به لیگ نوزدهم بود که بودیمیر خواستار دریافت تمام مبلغ قرارداد شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟