بررسی پنالتی‌های مشکوک یوونتوس در مجلس سنای ایتالیا!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در پی داوری‌های جنجالی و تاثیرگذار در بازی‌های هفته قبل تیم‌های یوونتوس و ناپولی در رقابت‌های سری A ایتالیا، گروهی از نمایندگان مجلس سنای ایتالیا اعلام کردند این ماجرا را مورد بررسی دقیق قرار خواهند داد.

پنالتی مشکوک روی کریس رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، پنالتی و برتری دیرهنگام یووه را مقابل جنوا رقم زد؛ در حالی که در یک بازی دیگر پنالتی واضح نادیده گرفته شده روی یورنته، مهاجم ناپولی به گل رقیب در صحنه متعاقب تبدیل شد و تیم جنوب ایتالیا از کسب برتری عاجز ماند.

در این شرایط مقرر شده مسائل داوری مسابقات سری A در مجلس سنا ایتالیا مورد بحث قرار گیرد. جیانی پیتلا، سناتور حزب دموکراتیک مجلس سنا ایتالیا با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد همراه یکی دیگر از سناتورها، موضوع یاد شده را در مجلس سنا مورد بحث قرار خواهند داد.

او در این پست خود نوشته: در دقیقه 85 دیدار ناپولی مقابل آتالانتا، داور از گرفتن یک پنالتی بسیار واضح و مشخص برای ناپولی خودداری کرد؛ این در حالی است که دقیقا 2 ساعت بعد از این اتفاق و در بازی یوونتوس و جنوا خطای به مراتب کم‌اهمیت‌تر و با وضوح کمتر پنالتی اعلام شد. خیال هواداران راحت باشد که این موضوع قطعا در مجلس سنا مورد بحث قرار خواهد گرفت! برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514831 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟