افشین پیروانی: مگر می شود یک تیم ۷ جام مهندسی شده کسب کند؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفت‌وگو با یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: قهرمانی های پرسپولیس با کمک هواداران بوده است و آن‌ها همیشه پشت تیم بوده اند.

 او افزود: پنالتی علی علیپور مقابل ماشین سازی اتفاقی فوتبالی بود و همه بابت از دست رفتن آن ناراحت هستیم، اگر او بار دیگر پشت ضربه پنالتی قرار گیرد چیپ نخواهد زد. از هواداران می خواهم حمایت کنند زیرا ما بازی های سختی را پیش رو خواهیم داشت.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: برخی می گویند پرسپولیس مهندسی شده است، سوال من از آن‌ها این است که آیا مگر می شود یک تیم ۷ جام مهندسی شده کسب کند؟ پرسپولیس بزرگ بوده و مورد احترام همه است. بعضی از تیم ها علیه ما شده اند و حرف و حدیث های زیادی که اصلا صحت ندارد را در مورد پرسپولیس می گویند. تیم ما آنقدر بزرگ بوده که فرصت نداریم به تخریت سایر تیم ها بپردازیم.

پیروانی در خصوص مشکلات مربوط به نشست های خبری بیان کرد: یک مربی در نشست خبری هرچی دلش می خواهد به زبان می آورد و هیچ اتفاقی نمی افتد. بهتر است نگویند پرسپولیس مهندسی قهرمان می شود اگر دوستان می خواهند در مورد ما حرف بزنند کمی فکر کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514600 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟