بحران گلزنی در فوتبال ایران / 4 بازی بدون گل تمام شد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان روز گذشته (پنجشنبه) با انجام پنج بازی آغاز شد که در اتفاقی بی‌سابقه هیچ‌کدام از بازی‌ها برنده نداشت و چهار دیدار با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد تا رکوردی جدید در این زمینه به ثبت برسد.

با اینکه هنوز سه بازی تا بسته شدن پرونده هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده است ثبت چهار تساوی بدون گل یک اتفاق جدید در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به حساب می‌آید. پیش از این در ‌هفته‌های نخست، چهارم، پنجم،ششم و هفتم یک مسابقه و در هفته‌های دوم، سوم و هشتم ۲ دیدار با حساب صفر بر صفر به پایان رسیده بودند اما حالا این رکورد در اختیار هفته نهم قرار گرفته است.

بدون رقم خوردن این نتایج در بازی تیم‌های پرسپولیس - ماشین‌سازی، سایپا - شهرخودرو، نفت مسجدسلیمان - فولاد و نساجی مازندران - صنعت‌نفت آبادان، بازهم لیگ برتر ایران از فقر گل رنج می‌برد و میانگین گل‌های زده شده پایین‌تر از استاندارد جهانی بود اما حالا با نتایجی که رقم خورده این آمار، ضعیف‌تر از قبل شده است و باید دید در سه بازی باقیمانده هفته که امروز و امشب (جمعه) به انجام می‌رسد چه اتفاقی رخ خواهد داد. فعلا میانگین گل‌های زده شده در هفته نهم، ۰.۴ گل بوده که آن هم در دیدار ۲ تیم پارس جنوبی جم و سپاهان به ثمر رسیده است.

برنامه بازی‌های باقیمانده هفته نهم:

تراکتور - استقلال

گل‌گهر - پیکان

ذوب‌آهن - شاهین

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟