شب پرماجرای کالدرون در اردوی پرسپولیس/ کاری با استقلال نداشته است!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی عصر پنجشنبه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر به مصاف ماشین سازی تبریز می رود که اخبار قبل از این دیدار تحت الشعاع گابریل کالدرون قرار گرفته است.

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی این تیم، روز مربی را به گابریل کالدرون و دستیارانش تبریک گفته و این روز را جشن گرفتند.

محمد حسن انصاریفرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هم در اردوی تیم حضور یافت و در صحبت هایی خطاب به اعضای تیم و بازیکنان درباره برگزاری مراسم اهدای سوپرجام بعد از بازی با ماشین سازی و توافقات انجام شده با یک حامی مالی جدید صحبت کرد و به آنها خبر خوش افزایش درآمدها و پرداخت و مطالباتشان و توضیحاتی کلی درباره توافقات انجام شده با یک حامی مالی جدید را داد.

 انصاریفرد در حالی به کالدرون تبریک گفت و اعضای این تیم را در جریان موضوعات مالی قرار داد که عصر امروز نیز به دفاع از کالدرون بابت صحبت هایی که علیه داوری در جریان بازی استقلال تهران و پارس جنوبی جم پرداخت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت: آقای کالدورن درباره تصمیم داور حرف زده و کاری با تیم استقلال نداشته ولی تیم ها و افراد زیادی به پرسپولیس اتهام پوچی حمایت از پرسپولیس و اتهام مهندسی نتایج را زده اند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای کالدرون قبلا در جلسه ای که داشتیم می گفتند اتفاقات متعددی رخ داده که به ضرر پرسپولیس است. چیزی که بنده هم بر این باور هستم و اتفاقا آن را رسانه ای کردم و مستندات داریم. آیا غیر از این است که پرسپولیس از داوری، برنامه مسابقات، تصمیمات اتخاذ شده متضرر و برخی تیم ها منتفع شده اند؟ ما برای این حرف خود مستنداتی قوی داریم و اتهام نمی زنیم و کلا هم دنبال تقابل با استقلال نیستیم چون دیگران از آن بهره می برند.

انصاری فرد تصریح کرد: اگر از آقای کالدرون طرح شکایتی شود باید تمامی آنهایی که اتهام به پرسپولیس زده اند پاسخگو باشند و ما هم متقابلا خواستار همین خواهیم شد و مستندات مربوط به این اتهام ها را ارسال خواهیم کرد و بر این باوریم نیازی به طرح اعتراض و یا شکایت ما نبوده چرا که تمام این اتهامات پوچ علیه پرسپولیس و متولیان فوتبال کشور می بایست اتوماتیک و از سوی خود ارکان انضباطی فدراسیون رسیدگی می شده تا راحت به خود اجازه ندهند اتهام بزنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514375 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟