ناراحتی استراماچونی از لغو تمرین امروز استقلال

به گزارش گروه ورزشی رکنا، قرار بود تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شود، اما باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل عدم آماده زمین تمرینی مجموعه انقلاب و همچنین نفت تهرانسر تمرین لغو شد.

این مسئله با ناراحتی آندره‌‌آ استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال روبرو شد و او قصد داشت در آستانه بازی با تراکتور تمرین تاکتیکی برای تیمش برگزار کند.

جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه چرا تمرین امروز لغو شد، گفت: بارندگی طی این چند روز شدید بوده و خط کشی زمین تمرین از بین رفته بود. وقتی خط کشی زمین نباشد، کار تاکتیکی نمی‌توان انجام داد. ما زمین نفت تهرانسر را نیز داشتیم که آنجا هم آب جمع شده بود. با مجموعه آزادی تماس گرفتیم تا در زمین شماره دو تمرین کنیم که گفتند زمین زیر کشت رفته است. به همین دلیل به بازیکنان اعلام کردیم تمرین امروز تعطیل است.

وی در مورد ناراحتی استراماچونی از لغو تمرین گفت: روز تعطیل که نمی‌توانستیم زمین را خط کشی کنیم. با شرایط جوی نمی‌توان کاری کرد. روز گذشته گفته بودم مجموعه انقلاب مشکل دارد و بهتر است به زمین تهرانسر برویم. آنجا هم متوجه شدیم که آب جمع شده و امکان برگزاری تمرین وجود ندارد. وقتی شرایط تمرین وجود ندارد، چاره دیگری جز تعطیلی تمرین نداشتیم، چون ممکن بود در این زمین بازیکنان آسیب ببینند. من که نمی‌توانستم روز تعطیل خط کش بیاورم و زمین را خط‌کشی کنم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟