دبیر  فدراسیون در یک مجموعه ورزشی زندگی می کند! + عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، زمانی که ورزشگاه آفتاب انقلاب چند سال پیش با همت دوومیدانی کاران سابق افتتاح شد، همه خوشحال شدند که رشته مادر و پایه کشورمان صاحب یک استادیوم اختصاصی شده است که با امکانات و تجهیزات کاملی که در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد و در نهایت دوومیدانی کاران در آنجا تمرین کرده و مسابقه می‌دهند.

در حالی که قرار بود این مجموعه ورزشی سرپناه دوومیدانی کاران باشد، اما این روز‌ها وضعیت خوبی ندارد و در جهت بازسازی و تعمیر این مجموعه اقدامی صورت نمی‌گیرد.

گفته می‌شود مدتی پیش فدراسیون دوومیدانی به خاطر نداشتن رختکن، اتاق‌های مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب را به خوابگاه تغییر کاربری داد تا ورزشکاران سایر استان‌ها که برای برگزاری مسابقات به این استادیوم می‌آیند مشکلی برای اسکان نداشته باشند. اما برخی از بانوان دوومیدانی کار در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور نسبت به نداشتن رختکن معترض بودند و عنوان کردند که در سرویس بهداشتی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب لباس‌های خود را تعویض می‌کنند.

علاوه بر این گفته می‌شود ورزشگاه آفتاب انقلاب به محلی برای اسکان برخی از مسئولان از جمله دبیر فدراسیون دوومیدانی تبدیل شده است. دبیر فدراسیون دوومیدانی چند سالی است که در ورزشگاه آفتاب انقلاب سکونت دارد و شاید در روز‌های آینده هم مابقی مسئولان فدراسیون و دوستان و آشنایان به این ورزشگاه نقل مکان کنند.

دو و میدانی

همچنین گفته می‌شود که صیامی، دبیر فدراسیون دوومیدانی به دنبال حضور در انتخابات آتی فدراسیون است تا شاید بتواند در صندلی ریاست فدراسیون بنشیند.

البته معلوم نیست که عرب سرپرست جدید دوومیدانی از اتفاقات پشت پرده این فدراسیون آگاهی دارد یا نه!

خودم خواستم در ورزشگاه آفتاب انقلاب ساکن شوم

هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره این مطلب  اظهار کرد: بله من به مدت ۴ سال است که در ورزشگاه آفتاب انقلاب سکونت دارم. کیهانی رئیس فدراسیون سابق به من گفت که از طریق مصوبه هیئت رئیسه یک دستگاه آپارتمان برایم می‌گیرد، اما من قبول نکردم و گفتم که دوست دارم در کنار ورزشکاران باشم. در حال حاضر تا پایان وقت اداری در فدراسیون دوومیدانی هستم و بعد از آن به ورزشگاه آفتاب انقلاب می‌روم و تمرینات ورزشکاران را نظارت می‌کنم و شب هم همان جا استراحت می‌کنم.

اعتبار ۲۰۰ میلیونی جوابگوی هزینه های ورزشگاه آفتاب انقلاب نیست

او بیان کرد: من هم می‌توانستم همانند مسئولان سابق دوومیدانی در هتل اقامت کنم و ۶۰۰ و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه اقامت در هتل می‌کردم، اما این کار را نکرده و هزینه برای فدراسیون تحمیل نکردم. به هر حال ورزشگاه آفتاب انقلاب ردیف بودجه ندارد، اما یکی از کار‌های خوبی که وزارت ورزش و جوانان کرد این بود که اعتبار ۲۰۰ میلیونی برای این ورزشگاه در نظر گرفت. البته این مبلغ هزینه برق و آب مجموعه ورزشی را تامین نمی‌کند و به نظرم باید برای این ورزشگاه ردیف بودجه تعیین کنند تا مشکلاتش برطرف شود. به هر حال وزارت ورزش و جوان باید توجه خاصی به مجموعه آفتاب انقلاب کنند.

صیامی درباره اینکه بانوان دوومیدانی کار رختکن برای تعویض لباس‌های خود ندارند، گفت: به نظرم یک مقدار کم لطفی می‌کنند، چرا که در ورزشگاه آفتاب انقلاب ۲ خوابگاه تعبیه شده است که در طبقه اول ۴۰ تختخواب و در طبقه دوم ۲۰ تختخواب وجود دارد که به ورزشکاران استان‌ها اختصاص داده می‌شود تا در زمان مسابقات در آنجا اسکان یابند.

هنوز تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته ام

دبیر فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه برای انتخابات آینده کاندیدا می‌شود یا خیر، گفت: در حال حاضر تصمیمی برای حضور در انتخابات نگرفته ام و اگر قصد این کار را داشته باشم باید استعفا بدهم. به هر حال در کنار عرب، سرپرست دوومیدانی هستم تا در کار‌های فدراسیون به او کمک کنم. به نظرم انتخاب عرب به عنوان سرپرست دوومیدانی یکی از کار‌های خوب وزارت ورزش و جوانان است که یک شخص بی طرف را برای این سمت انتخاب کرده است. به طور حتم عرب، صادقانه، بی طرفانه و بدون جانبداری انتخابات را به طور سالم برگزار می‌کند. امیدوارم فرد توانمندی برای ریاست دوومیدانی انتخاب شود تا بتواند این رشته دوومیدانی را سروسامان بدهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟