رئیس فدراسیون عراق: تاج اعتراضی نداشت/ بازی با ایران در بصره و بدون تاخیر برگزار می‌شود!

به گزارش گروه ورزشی، عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق در حاشیه جلسه کمیته اجرایی AFC که روز گذشته با حضور اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد به شایعات احتمال تاخیر یا برگزاری بازی تیم ملی این کشور با ایران در انتخابی جام جهانی 2022 در کشور ثالث واکنش نشان داد.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق درباره این موضوع گفت: اعضای AFC درباره وضعیت امنیتی عراق سوالات زیادی از من کردند چون می‌خواستند بدانند که بازی ما با ایران و بحرین در انتخابی جام جهانی 2022 بدون مشکل برگزار می‌شود. تمام ترس‌های آنها را با بیان واقعیت و وضع موجود در شهر بصره از بین بردم. به آنها توضیح دادم که اعتراضات به شکل مسالمت آمیز در حال برگزاری است و این اتفاقات مثل اعتراضاتی است که اخیرا در هنگ کنگ برگزار شد.

وی درباره برگزاری بازی با ایران نیز گفت: بازی ما با ایران تا الان مقرر شد در زمان مشخص خود (23 آبان) بدون تاخیر و یا نقل مکانی برگزار شود. مخصوصا اینکه آقای تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در این جلسه حضور داشت درباره تاخیر یا جابه جایی بازی صحبتی نکرد و اعتراضی نداشت.

به گزارش فارس، تیم ملی کشورمان قرار است در چهارمین بازی خود در انتخابی جام جهانی 2022 در تاریخ 23 آبان در ورزشگاه بصره به مصاف تیم ملی فوتبال عراق برود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513446 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟