توقف مذاکرات میان پاری‌سن‌ژرمن و نیمار برای تمدید قرارداد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از نشریه پاریسین فرانسه، مذاکره میان پاری‌سن‌ژرمن و نیمار برای تمدید مدت قرارداد این بازیکن برزیلی فعلاً به حالت تعلیق درآمده است. طبق گزارش این نشریه، باشگاه پاریسی بعد از ماجرایی که در تابستان امسال رخ داد، برای تمدید قرارداد نیمار دچار تردید شده و به همین دلیل قصد دارد ابتدا تمام جوانب امر را در نظر بگیرد و سپس پیشنهاد جدید خود را برای تمدید قرارداد به نیمار ارائه کند.

نیمار در پنجره تابستانی اخیر تمام تلاش خود را برای بازگشت به بارسلونا انجام داد و PSG‌ را برای آزاد گذاشتن او تحت فشار قرار داد که این موضوع دلخوری شدید هواداران پاری‌سن‌ژرمن را هم در پی داشته است. پاریسی‌ها ظاهراً مطمئن نیستند که این ماجرا به پایان رسیده باشد و اوضاع نیمار در تابستان سال آینده چه خواهد بود. با توجه به این موضوع و سوء تفاهم‌هایی که میان دو طرف شکل گرفته است، فعلاً خبری از مذاکره برای تمدید قرارداد نخواهد بود و پروسه اعتماد آنها به یکدیگر زمان خواهد برد.

پاری‌سن‌ژرمن اگر با نیمار به توافق برسد، قصد دارد که قرارداد او را تا سال 2024 یا 2025 تمدید کند و این در حالیست که قرارداد فعلی او تا ماه ژوئن سال 2022 اعتبار دارد. پاریسی‌ها اما هنوز از اینکه آیا واقعاً می‌خواهند نیمار نقش اصلی پروژه‌شان را ایفا کند، مطمئن نیستند به خصوص که آنها یک ستاره آینده‌دار بومی مانند کیلیان امباپه را هم در ترکیب دارند که مشتریان فراوانی دارد و روز به روز هم در حال پیشرفت است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 513094 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟