تاریخ و ساعت ال‌کلاسیکو اعلام شد

ه گزارش گروه ورزشی رکنا، فدراسیون فوتبال اسپانیا سرانجام تاریخ جدید برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی فصل را اعلام کرد که بر این اساس دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ 18 دسامبر (چهارشنبه 27 آدز) در نوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. این همان تاریخ مدنظر دو باشگاه است که پیش از این با یکدیگر توافق کرده‌ بودند. به این ترتیب اولین ال‌کلاسیکوی فصل یک هفته پیش از کریسمس برگزار خواهد شد.

این دیدار ابتدا قرار بود در تاریخ 26 اکتبر (4 آبان) به میزبانی بارسلونا از رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ برگزار شود اما به دلیل ناآرامی‌ها در ایالت کاتالونیا و اعتراضات مردمی به دستگیری 9 رهبر سیاسی کاتالونیا توسط دولت اسپانیا، برگزاری‌اش به تاریخی دیگر موکول شد.

فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از به تعویق افتادن برگزاری اولین ال‌کلاسیکوی، از دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید خواسته بود تا روی تاریخ جدیدی برای برگزاری این دیدار حساس به توافق با یکدیگر برسند و دو باشگاه هم برای برگزاری این بازی در تاریخ 18 دسامبر (27 آذر) به توافق رسیدند، هرچند سازمان لیگ فوتبال اسپانیا به دنبال برگزاری ال‌کلاسیکو در تاریخ 4 دسامبر (13 آذر) بود که در نهایت حرف‌ دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید به کرسی نشست. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512567 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟