زیدان: مقابل گالاتاسرای شخصیت تیمی‌مان را نشان دادیم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، زین‌الدین زیدان که تیم تحت‌هدایتش با برتری یک بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) در خانه گالاتاسرای در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، اولین بردش را در رقابت‌های فصل جاری کسب کرد و با 4 امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی گروه A صعود کرد، پس از این بازی در تمجید از دروازه‌بان بلژیکی‌اش که بعد از انتقادهایی که به وی می‌شد چند واکنش استثنایی در این دیدار داشت، گفت: همه ما برای کورتوا خوشحالیم. او دروازه‌بان ما است و در این دیدار عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم. ما موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما از آنها استفاده نکردیم و به دردسر افتادیم. این رئال مادرید است و باید با همین روند به کارمان ادامه دهیم. باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون کسانی که این بازی را دیدند، باید به این بازیکنان افتخار کنند. برای کل اعضای تیم خوشحالم چون انتقادهای زیادی به ما شده بود. بازی در خانه گالاتاسرای آسان نیست اما ما شخصیت تیمی خود را نشان دادیم.

زیزو تصریح کرد: ما شروع قدرتمندی داشتیم اما گالاتاسرای هم دو موقعیت خوب داشت. چنین اتفاقاتی به هر حال ممکن است رخ دهد، اما ما شروع خوبی داشتیم. ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه گالاتاسرای خلق کردیم و حرکات خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. من البته دوست داشتم گل دوم و حتی گل سوم را به ثمر برسانیم چون در این صورت می‌توانستیم فشار گالاتاسرای را کم کنیم. آنها تا دقایق پایانی بازی حتی باور داشتند که می‌توانند نتیجه را به تساوی بکشانند اما ما از همان دقیقه اول تا سوت پایان بازی روی کارمان تمرکز داشتیم. ما سخت تلاش کردیم و به پیروزی رسیدیم که این مهم بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها همچنین در تمجید از هافبک اروگوئه‌ای 21 ساله خود و مهاجم برزیلی 18 ساله‌اش که در این بازی عملکرد خوبی از خود ارائه کردند، اظهار داشت: والورده عالی بازی کرد، او پسر خوبی است و برایش بابت این بازی خوب خوشحال هستم. رودریگو انتخاب من برای این بازی بود و باید در مورد استفاده از او ریسک می‌کردیم و ما این کار را کردیم.

زیدان همچنین درباره انتقاداتی که به عملکرد وی در دوره دوم حضورش در رئال مادرید می‌شود، اظهار داشت: فوتبال همین است. ما در گذشته به عناوین قهرمانی زیادی دست یافته‌ایم. می‌دانم که کجا هستم و چه پستی را در اختیار دارم. به هر حال بازیکنان واکنش خیلی خوبی از خود نشان دادند و تلاش زیادی کردند. ما شایسته پیروزی در این دیدار بودیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره مهاجم فرانسوی‌اش خاطرنشان کرد: بنزما می‌داند که یکی از کاپیتان‌های ما است و گام موثری را برای تیم برمی‌دارد. برای کریم خوشحالم چون همه ما در یک قایق هستیم و هرکدام از ما کاری را انجام می‌دهیم. او نه‌تنها بازی خودش را انجام می‌دهد، بلکه در مواقع لزوم نکاتی را هم به بازیکنان گوشزد می‌کند و به آنها کمک می‌کند.

زیزو در پایان درباره ادن اِزار که در این بازی عملکرد خوبی از خود ارائه نداد، اما با این حال پاس گل را به تونی کروس داد، تأکید کرد: فکر نمی‌کنم اِزار ناامید باشد. مهم موقعیت‌هایی بود که او خلق کرد. نه من نگرانی از این بابت دارم، نه ادن. او رفته‌رفته بهتر می‌شود. مهم هم عملکرد خوب تیمی بود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟