نامداری: مقابل استقلال تاوان جوانگرایی را دادیم!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، درباره شکست 4 بر صفر تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: چند دیدار است که به یک شکل گل می‌خوریم. در بازی با صنعت نفت آبادان تا دقیقه 25 توپی روی دروازه ما نیامده بود، اما با اولین توپ گل خوردیم. جوانگرایی تاوان دارد و به همین خاطر است که مربیان جرأت جوانگرایی ندارند، چون در چنین دیدارهایی ممکن است تیم‌شان 3،4 گل بخورد.

وی افزود: مربی جوانی چون ابراهیم صادقی شجاعت استفاده از بازیکنان جوان را دارد و باید به شجاعت او آفرین گفت. کسی که در اولین سال مربیگری‌اش به بازیکنان جوان بها می‌دهد. بازیکن 17 ساله در تیم‌مان داریم که صادقی به او بازی می‌دهد. طبق آمار، جوان‌ترین تیم تاریخ لیگ برتر هستیم. این جوانگرایی تاوان دارد و تاوانش این بود که روز گذشته 4 گل خوردیم و الان ناراحتیم.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا درباره عملکرد استقلال تصریح کرد: در خصوص استقلال صحبت نکنم، بهتر است چون ممکن است حساسیت ایجاد شود. شرایط این تیم در ابتدای فصل خوب نبود، اما رفته رفته بهتر می‌شود.

نامداری در خصوص عدم بازی کردن حامد فلاح‌زاده که روز گذشته با لباس شخصی به ورزشگاه آمده بود، گفت: فلاح‌زاده مصدوم بود و 10 روزی است که در پای خود احساس درد می‌کند، به همین دلیل آماده نبود.

وی بار دیگر با اشاره به جوانگرایی سایپا یادآور شد: سایپا همان تیمی است که در جام شهدا دو گل به پرسپولیس زد و بازی را برد و امروز هم می‌بینیم 4 گل از استقلال می‌خورد. بازیکنان جوان زیادی داریم که نیاز به زمان دارند. در جام حذفی و در دقیقه 92 بازی و در حالی که دو بر یک جلو هستیم بازیکن ما خیلی زود سراغ نقطه کرنر رفت تا بازی را زود شروع کند، اینها شور و هیجان جوانی است، در صورتی که اگر بازیکن باتجربه بود، بازی را کمی آرام می‌کرد.

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه فصل گذشته در استقلال حضور داشت و بهزاد غلامپور در سایپا، گفت: این مسئله اتفاقی بود که من به سایپا رفتم و غلامپور از سایپا به استقلال آمد. ماهیت فوتبال به این چیزهاست و نمی‌توان جلوی آن را گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 512184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟