خشونت و ترس در مستعطیل سبز

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بار دیگر فوتبال مکزیک خشونت را به خود دید. در دیدار دو تیم رقیب اتلتیکو سن لوییس و کرتارو خشونت، وحشت و لحظات خجالت آور دیده شد. در دقایق پایانی بازی زمانی که نتیجه ۲ بر صفر به نفع میهمان بود درگیری در جایگاه‌ها میان هواداران دو تیم آغاز شد.

ماموران مجبور شدند خود را وارد این ماجرا کنند. این در حالی بود که تعداد هواداران بیش‌تر می‌شد و شدت درگیری در جریان چند دقیقه بالا گرفت. فنس‌ها، سنگ‌ها و سطل زباله‌ها به سلاح‌های آن‌ها تبدیل شده بود. در این میان کودکان وحشت زده‌ای حضور داشتند که با چشمان گریان شاهد این صحنه‌ها بودند. هواداران دو تیم هفته سیاه فوتبال مکزیک را رقم زدند.

خشونت بالا موجب شد تماشاگران برای حفاظت از خود وارد زمین شوند و مانع از تراژدی بزرگ‌تری شوند. صدها هوادار در میان بهت بازیکنان و داوران از پله‌ها پایین رفتند. این اتفاق در دقیقه ۸۵ رخ داد. در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع کرتارو به پایان رسید.

لیگ مکزیک اعلام کرد برای امنیت و حفظ جان هواداران و بازیکنان دیدار دو تیم در ورزشگاه آلفونسو لاستراس لغو شد.

پس از بازی باشگاه اتلتیکو سن لوییس برای اتفاق‌های رخ داده در ورزشگاه خانگی ابراز تاسف کرد. در این درگیری ۱۰ مامور پلیس مجروح شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 511788 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟