به گزارش رکنا، سال گذشته در یک انتقال عجیب جان لوئیجی بوفون از یوونتوس به پاری سن ژرمن پیوست. او، اما امسال دوباره پس از یک فصل جدایی به یوونتوس بازگشت.

این دروازه‌بان ایتالیایی که در پاری سن ژرمن با ستارگانی مثل کیلیان امباپه و نیمار هم تیمی بود، حالا این دو نفر را شانس‌های اصلی تصاحب توپ طلا در آینده می‌داند. او گفت: " زمان حضورم در پاریس سن ژرمن این شانس را داشتم که با دو برنده آینده توپ طلا هم تیمی باشم. من در مورد امباپه و نیمار صحبت می‌کنم. این دو استعداد‌هایی فوق العاده هستند. آن‌ها بخشی از دلیلی بودند که باعث شدند من به پاری سن ژرمن بپیوندم. کیلیان قطعاً جهان را در دست خواهد گرفت و می‌تواند در ۱۰ سال آینده ۵ توپ طلا ببرد. "

بوفون در ادامه در مورد نیمار نیز گفت:" او تکنیک و کلاسی را دارد که من هرگز تا به اینجا شبیه او را ندیده ام. من همیشه با او صحبت می‌کردم و می‌گفتم عجیب است که با وجود سنش که ۲۶ سال است، هنوز نتوانسته توپ طلا را ببرد. من اعتقاد داشتم که او با وجود مسی و رونالدو باز هم می‌تواند صاحب توپ طلا شود. من همیشه به او می‌گفتم که تو و امباپه باید در ۵ سال آینده صاحب پنج توپ طلا شوید، سه تا برای تو و ۲ تا برای کلیان. به طور کلی باید بگویم که دو نفر از هر نظر فوق العاده بودند. "برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 510093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟