درگیری لفظی کی‌روش با خبرنگاران کلمبیایی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، کلمبیا روز گذشته در دیدار مقابل شیلی به تساوی بدون گل دست یافت و پس از این بازی بود که کارلوس کی‌روش در نشست خبری در پی سوال یک خبرنگار عصبانی شده و به او تاخت.

این واکنش کی‌روش مربوط به لحظه‌ای بود که خبرنگار کلمبیایی در زمان پرسیدن سئوالی درباره چرایی عدم دعوت از خامس رودریگز و فالکائو از آنها با لفظ کاپیتان ها یاد کرد که این مسئله به سرعت با واکنش سرمربی کلمبیا مواجه شد: این تیم طبق اطلاعات من با کاپیتان هایش بازی کرد. کاپیتان های ما اوسپینا و کوادرادو بودند. کلمبیا با کاپیتان خود بازی کرد: اوسپینا و کوادرادو. من سوال را نمی فهمم. کاپیتان ها اوسپینا و کوادرادو هستند ، آنها خیلی خوب بازی کردند. کل تیم بسیار خوب کار کرده است. اگر فردا آنها جیمز یا فالکائو(با ما) باشند ، طبیعتاً معیارهای انتخاب کاپیتان متفاوت خواهد بود.

وی گفت: ما نمی‌توانیم با این ذهنیت ادامه دهیم . اینکه اگر کسی در جمع ما نباشد برایش اشک بریزیم . بازی بعدی ما با الجزایر خیلی زود از راه می‌‌رسد و فردا باید در مورد این تیم فکر کنید و به سرعت زمیان تصمیم گیری است؛ پس باید گزینه‌ها را ارزیابی کنید و انتخاب کنید. تیم ملی کلمبیا یک برای همه ماست. اما من تصمیم می گیرم چه کسانی برای حضور در اردو و ترکیب مناسب اند.

کی روش سپس از خبرنگاران خواست که بیشتر درباره تیم و کمتر در مورد شخصیت ها حرف بزنند.

او بعد از تساوی مقابل شیلی در بازی دوستانه در آلیکانته (0-0) اطمینان داد که تیم وی شایسته پیروزی بوده است ، زیرا کلیه شانسهای گلزنی به تریکولور تعلق داشت: بازی با تیمی مثل شیلی که از زمین شان خارج نمی شدند آسان نبود اما این بازی خیلی خوبی از کلمبیا بود چون ما نود دقیقه کنترل را در دست داشتیم و کل مسابقه در یک جهت پیش می رفت .کلمبیا سزاوار این بود که بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد. البته ما پیروز نشدیم ، اما به چیزهای دیگری نیز رسیدیم. شیلی در این بازی حتی یک بار به سمت دروازه اوسپینا نزدیک نشد.

در پایان مصاحبه در مورد تنشی که میان او و داوران در لحظه خطای مشکوک روی کوادرادو در منطقه جریمه سئوال شد که کی روش گفت:درک این مسئله دشوار است که چگونه یک داور نمی تواند این تصمیمات را بگیرد. این یک چیز عجیب است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 509728 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟