مراسم تشییع پیکیر مرحوم کاشانی روز شنبه برگزار می‌شود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، «جعفر کاشانی» رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وادع کرد.

بر همین اساس قرار بود که مراسم تشییع پیکیر این مرحوم روز جمعه برگزار شود که این مراسم با تاخیر یک روزه رو به رو شد.

باشگاه پرسپولیس از خانواده زنده‌یاد «جعفر اشرف کاشانی» درخواست کرد با توجه به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه در چارچوب دیدارهای لیگ برتر در مشهد به میدان خواهد رفت، مراسم تشییع پیکر پیشکسوت ارزنده فوتبال ایران و رئیس هیأت مدیره باشگاه روز شنبه (۱۳ مهر) برگزار شود تا اعضای تیم به عنوان ادای احترام امکان حضور در مراسم را داشته باشند.

نماینده باشگاه که برای هماهنگی امور در بیمارستان رسالت حضور یافته است، این پیشنهاد را ارائه کرد که موافقت اولیه با آن صورت گرفت. در این ارتباط پس از نهایی شدن تصمیم خانواده کاشانی، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

این در حالی است که اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اعم از کادر فنی، بازیکنان و دیگر عوامل تیم، پیش از شروع تمرین امروز، با اطلاع از این خبر، ضمن ابراز تاسف و تاثر، خواهان ابلاغ پیام تسلیت خود به خانواده زنده یاد کاشانی شدند.

گفتنی است؛ در حال حاضر تعداد زیادی از پیشکسوتان فوتبال، ورزش و هواداران قدیمی در بیمارستان رسالت حضور پیدا کرده‌اند.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه امام رضا(ع) ‌ مشهد به مصاف شهرخوردو خواهد رفت.

اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای تشکیل جلسه گرد هم آمده بودند که متاسفانه خبر درگذشت زنده‌یاد جعفر کاشانی را دریافت کردند.

«محمدحسن انصاری‌فرد» مدیرعامل باشگاه، به محض دریافت خبر، نمایندگانی را به بیمارستان اعزام کرده بود تا پیگیر امور باشند. وی همچنین پس از جلسه، خود برای پیگیری امور به همراه اعضای هیأت مدیره به سرعت راهی بیمارستان رسالت شدند.

مدیرعامل سرخ‌پوشان پس از حضور در محل، ضمن ابراز تاسف، به خانواده زنده یاد کاشانی تسلیت گفت و پیام همدردی و تعزیت باشگاه را به اطلاع ایشان رساند.

در ادامه، صحبت‌ها برای برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم تشییع، بدرقه و خاکسپاری با خانواده وی انجام شد.

بر این اساس، مقرر شد پیکر پیشکشوت نامدار فوتبال ایران و رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، ساعت ۹ صبح روز شنبه (۱۳ مهر) ابتدا به باشگاه شاهین منتقل شود که خانه اول او در فوتبال بود. سپس پیکر وی برای تشییع، بدرقه و آخرین دیدار با دوستان و یاران قدیمی و اهالی ورزش، فوتبال و پرسپولیس به ورزشگاه شهید شیرودی (امجدیه) منتقل شود. شروع مراسم در امجدیه ساعت ۱۰ صبح روز شنبه خواهد بود.

امجدیه برای سال‌های زیادی شاهد هنرنمایی زنده یاد کاشانی بود و حالا آخرین دور افتخار را در آنجا خواهد زد تا پس از اقامه نماز حاضرین بر پیکر ایشان، راهی منزل ابدی خود در بهشت زهرا (س) شود. هر چند، قلب اهالی فوتبال ایران و خانواده بزرگ پرسپولیس همواره خانه این مرد بزرگ و خاص خواهد بود، چنانکه برای دیگر افتخارآفرینان چنین است.

باشگاه پرسپولیس امروز همچنین نامه‌نگاری‌های خود را از طریق فدراسیون فوتبال با بهشت زهرا (س) انجام داد تا اقدام‌های لازم جهت خاکسپاری زنده یاد «جعفر کاشانی» در قطعه نام‌آوران انجام شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 507386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟