محرومیت ۴ جلسه‌ای بیخ گوش «راموس»؛ الکلاسیکو بدون کاپیتان؟

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در جریان دیدار شنبه شب اتلتیکو مادرید و رئال در واندامتروپولیتانو، راموس و «دیگو سیمئونه» کمی پیش از اتمام نیمه نخست به نظر درگیر مشاجره‌ای لفظی شدند و سرمربی آرژانتینی در حالی که از داور دیدار می‌خواست تا کاپیتان رئال را جریمه کند، به شدت از کوره در رفته بود؛ با این وجود، هیچ اتفاق خاصی برای راموس رخ نداد اما قاضی میدان به سیمئونه هشدار داد که در صورت عدم حفظ آرامش مجبور خواهد شد تا باقی بازی را از روی سکوها دنبال کند.

براساس آنچه در روزنامه مارکا منتشر شده است، تصاویر سیمئونه در حالی ضبط شده که بر سر کمک داور فریاد می‌زند و از او می‌پرسد که چرا اجازه داده راموس به وی (کمک داور) فحاشی کرده و بدون تنبیه قسر در برود.

سرمربی اتلتیکو به نظر چنین مکالمه‌ای را با کمک‌داور برقرار کرده است: چطور می‌توانی اجازه چنین چیزی را بدهی؟ او (راموس) گفت "لعنت به کسی که تو را به دنیا آورد."

به دنبال این اتفاق دیلی استار مدعی شد که داور در گزارش خود هیچ اشاره‌ای به این حادثه نکرده است اما باشگاه اتلتیکو هنوز فرصت دارد تا این موضوع را به اطلاع لالیگا برساند و در صورتی که راموس به استفاده از الفظ رکیک متهم شود، در معرض خطر محرومیتی تا ۴ جلسه قرار خواهد گرفت که در عمل منجر به از دست دادن الکلاسیکو خواهد شد.

چنین محرومیتی در عمل راموس را برای سفر ۲۶ اکتبر (چهارم آبان‌ماه) به بارسلون و دیدار مقابل آبی‌اناری‌ها از دسترس «زین‌الدین زیدان» خارج خواهد کرد؛ این در حالی است که در صورت اعمال مجازاتی کمتر، راموس تنها ۲ دیدار پیش از الکلاسیکو مقابل تیم های گرانادا و مایورکا را از دست خواهد داد.

باشگاه اتلتیکو مادرید از این بابت خشمگین است که «دیگو کاستا» فصل گذشته به دلیل تخلفی مشابه در دیدار مقابل بارسلونا، هشت جلسه محروم شد؛ محرومیتی طولانی که تا نخستین بازی فصل جدید لالیگا نیز ادامه‌دار یافت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506888 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟