نساجی تهاجمی‌ترین در لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی رکنا، هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر هم پشت سر گذاشته شد و دو تیم سپاهان و تراکتور با امتیاز مشابه ۱۱ و تنها به دلیل تفاضل گل رده‌های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده و شهر خودرو نیز با کمترین فاصله امتیازی این تیم ها را تعقیب می‌کند.

حضور پرسپولیس در رده چهارم، نساجی در رده ششم و استقلال در رده چهاردهم جدول را باید از اتفاقاتی دانست که چندان هم قابل پیش بینی نبود. دو تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده گل گهر و شاهین بوشهر هم دو رده پایانی جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

در پایان هفته پنجم دو تیم تراکتور و سپاهان نه تنها تیم‌های شکست ناپذیر لیگ هستند، بلکه موفق به بسته نگه داشتن دروازه‌ خود شده‌اند تا از این حیث هم آمار جالبی از خود به جای گذاشته باشند.

۵ تیم نفت مسجد سلیمان، ذوب آهن، استقلال، گل گهر و شاهین بوشهر که رده‌های دوازدهم تا شانزدهم را در اختیار دارند، هنوز طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

نفت مسجد سلیمان نیز آماری عجیب از خود به جای گذاشته است. نفتی‌ها با مهدی تارتار هر ۵ دیدارشان را با نتیجه مساوی به پایان رسانده‌اند تا از این حیث عملکرد جالبی داشته باشند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506512 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟