دلیل حرکت جنجالی مرتضی تبریزی پس از تعویض مشخص شد! + عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در روز‌های اخیر به خصوص بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس هجمه‌ها روی مرتضی تبریزی شدت گرفته است. در جریان بازی استقلال و ذوب‌آهن، تبریزی به هر دری زد تا خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد، اما پاس خوبی به او ندادند. گروهی از هواداران استقلال از آغاز نیمه دوم شروع به اعتراض نسبت به عملکرد مرتضی تبریزی کردند و به مرور در لابه‌لای اعتراض‌ها صدای ناسزا هم بالا گرفت. تبریزی که سال‌ها در همین ورزشگاه فولادشهر بهترین گلزن ذوب‌آهن بود، با سر و صدای زیادی به استقلال منتقل شد و باور نداشت در فولادشهر پر از خاطره دارد فحش می‌شنود. او قبل از اینکه بازی به دقیقه ۸۰ برسد از نیمکت استقلال درخواست کرد تعویض شود و معمولاً مربیان سریعاً با درخواست تعویض از جانب بازیکن موافقت می‌کنند، چون در اکثر مواقع بازیکنان دوست دارند ۹۰ دقیقه کامل را بازی کنند. زمانی که بازیکن درخواست تعویض می‌دهد یا مصدوم است یا از نظر روحی به هم ریخته. با بالا رفتن تابلوی تعویض، او سریع از زمین خارج شد و به دلیل نزدیکی سکو‌های فولادشهر با زمین داشت صدای پرخاشگران را می‌شنید و لحظه به لحظه عصبانی‌تر می‌شد.

ذوب آهن استقلال

تبریزی وقتی داشت عرض زمین را طی می‌کرد تا روی نیمکت بنشیند، با دیدن کلمن آب در سر راهش لگد محکمی به آن زد طوری که کلمن پر از آب معدنی برگشت! با رسانه‌ای شدن عکس‌های این اتفاق برخی تصور کردند مرتضی به خاطر تعویض این‌قدر عصبی است، اما در واقع صدای ناسزا‌ها در مغز او می‌پیچید و عصبی‌اش کرده بود و این بازیکن ناخواسته با یک واکنش داشت عصبانیتش را کنترل می‌کرد و حتی به این فکر نکرد که لگد زدن به کلمن پر از آب می‌تواند آسیب جدی به مچ پایش وارد کند.

تبریزی بعد از اینکه داخل رختکن دوش گرفت و آرام شد، به حرف آمد. او نمی‌خواست چیزی به خبرنگاران بگوید، ولی در فرودگاه اصفهان با سؤالات چند نفر که صحنه را دیده بودند مواجه شد و گفت:من بابت تعویض ناراحت نبودم، چون خودم به نیمکت علامت دادم تعویضم کنند. در آن لحظات خیلی ناراحت و عصبی بودم و یک لحظه از فرط عصبانیت زیاد به کلمن لگد زدم و خدا رحم کرد مصدوم نشدم. گفتنی است آندره‌آ استراماچونی پس از بازی در جریان ماجرا قرار گرفت و گفت من مربی از کوره درمی‌روم، بازیکن که زودتر از مربی عصبی می‌شود، جای خودش را دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟