فتحی: برخی‌ها هر روز دنبال برهم زدن نظم استقلال هستند!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، امیرحسین فتحی در گفت‌وگو با اخبار شبکه خبر در خصوص اینکه آیا مشکلی در صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به وجود آمده است یا خیر، گفت: متاسفانه یک سری فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی که برای ما مشخص هستند، به دنبال برهم زدن آرامش تیم استقلال با هر بهانه‌ای می‌گردند.

وی افزود: یک روز با بحث پروپیچ، یک روز با بحث تعویض مدیرعامل و یک روز بحث مجوز حرفه‌ای به دنبال این هستند تا آرامش را از اردوی استقلال دور کنند. در مورد اخذ مجوز حرفه‌ای بیش از دو ماه است که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با فدراسیون فوتبال‌‌‌‌‌‌‌‌ و سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای داریم و تمامی اسناد و مدارک را در اختیار او قرار داده‌ایم.

فتحی تاکید کرد: فدراسیون فوتبال در حال بررسی مدارک است و این فرایند ادامه دارد. بعد از آن هم ظرف 10 روز در کمیته بدوی فدراسیون فوتبال بررسی می‌شود و تازه بعد از آن هم در کمیته استیناف قابل رسیدگی است. این فرایند در حال رسیدگی است اما متاسفانه اخباری منتشر می‌شود که باعث نگرانی هواداران استقلال می‌شود. فقط خواستم این را بگویم که اسناد و مدارک ارسال شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص این که ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گفته می‌شود برخی افراد که در این باشگاه کار می‌کردند و حالا سمت ندارند، اطلاعاتی را به AFC می‌دهند، گفت: من از این موضوع بی‌اطلاع هستم اما شیطنت شامل واژه گسترده‌ای است. خیلی‌ها به دنبال این هستند که آرامش استقلال را برهم بزنند، اما به هواداران می‌گویم ما کلیه مدارک را ارسال کرده‌ایم و امیدواریم ‌همه چیز به خیر و خوبی برای استقلال تمام شود.‌‌

وی در پاسخ به این سوال که استقلال چقدر بدهی دارد، گفت: استقلال و پرسپولیس بدهی‌های انباشته زیادی دارند. ما از سال 1349 بدهی‌های انباشته مالیاتی داریم. یعنی بدهی باشگاه استقلال فقط مربوط به امروز نیست. من سال گذشته 14 مورد پرونده را تسویه حساب کردم و امسال هم 9 نفر را تسویه کردیم که هیچ‌کدام از این عزیزان در دوره مدیریت بنده حضور نداشتند. امیدوارم یک بار برای همیشه این مسئله تمام شود و مدیران بعدی دچار مشکل نباشند.

فتحی تاکید کرد: امیدوارم بحث خصوصی‌سازی شروعی برای شفافیت‌های مالی دو باشگاه باشد. من هم شنیده‌ام که در مورد خصوصی‌سازی متولی کار وزارت ورزش و جوانان است. بیش از 90 درصد بدهی‌ها هم متعلق به بازیکنان داخلی است. اگر منابع مالی ما اجازه بدهد، توان این را داریم که یک بار برای همیشه بدهی‌های باشگاه را صاف کنیم. منابع مالی ما محدود است. بنا به توسعه ششم مصوبه مجلس شورای اسلامی دولت و وزارت ورزش حق ندارند ریالی به استقلال و پرسپولیس کمک کنند. ما فقط از اسپانسر کمک گرفته‌ایم. ما باید با کمک و همکاری هیات مدیره و اسپانسر از طریق منابع مالی خودمان به انعقاد قرارداد پرداخته و امیدوارم مجوز استقلال را بگیریم و بتوانیم در سال‌های بعد مشکلات را حل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: باز هم می‌گویم کلیه اسناد و مدارک با جلسات مختلف آماده شده و دوستان در حال بررسی هستند و امیدوارم دیگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

فتحی در خصوص اینکه قبل از دربی اختلافی با محمدحسن انصاری‌فرد پیرامون بلیت‌های شهرآورد داشت، گفت: متاسفانه این صحبت‌ها فرافکنی است. ما نه بلیت فروشیم و نه بلیت در اختیار ما بوده است. بلیت‌ها را شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در اختیار ما قرار داد. دوستان پرسپولیسی ما بیشتر از ما بلیت در اختیار داشتند ولی دوست داشتند جو را برهم ریخته و هر روز به جای آنکه در مورد تیم خودشان صحبت کنند، در مورد تیم ما صحبت می‌کنند. سرمربی این تیم هم همین کار را کرده ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟