پرونده‌ای که بسته نمی‌‌شود/ درخواست وکیل پروپیچ برای سقوط استقلال به دسته پایین‌تر!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، استقلالی‌ها برای پایان دادن به خطر کسر امتیاز و محرومیت احتمالی توسط فیفا تلاش زیادی کردند و حتی چند سفر خارجی به سوییس داشتند تا این مساله مهم را پیگیری کنند.

کمپین وکیل پروپیچ در یک نامه به فیفا که نسخه آن را در اختیار رسانه‌ها قرار داده، اعلام کرده که در تاریخ 9 فوریه 2017، شورای حل اختلاف به باشگاه استقلال یک ماه فرصت داده بود تا مبلغ 109,512 هزار دلار آمریکا به اضافه 5 درصد سود و مبلغ 255 هزار دلار آمریکا به اضافه 5 درصد سود که مربوط به تاریخ 7 جولای 2016 بوده، به پروپیچ پرداخت کند. در تاریخ 16 آوریل 2018 دادگاه حکمیت ورزش (CAS)، درخواست فرجام خواهی باشگاه استقلال در خصوص تصمیم قبلی فیفا را رد کرد و در ادامه باشگاه استقلال همچنان مبلغ مورد نظر به پروپیچ پرداخت نکرد.

همچنین در این نامه که به فیفا ارسال شده، آمده است: از کمیته انضباطی فیفا درخواست داریم باشگاه استقلال را به مبلغ 50 هزار فرانک سوئیس و سقوط به دسته پایین‌تر جریمه کند. ما از کمیته انضباطی فیفا خواستیم تمامی بازیکنانی که استقلال از تاریخ 14 جولای 2019 تا به امروز جذب شده‌اند را، منتفی کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 506252 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟