واکنش AFC به حضور بانوان ایرانی در بازی با کامبوج

به گزارش گروه ورزشی رکنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به صدور مجوز حضور بانوان از سوی وزارت ورزش کشورمان به استادیوم آزادی در دیدار ایران با کامبوج واکنش نشان داد و حرف های وزیر ورزش را بازتاب داد.

سایت AFC نوشت: 4600 بلیت برای هواداران بانوان ایرانی برای دیدار تیم ملی این کشور با کامبوج در انتخابی جام جهانی 2022 تدارک دیده شده است. این دیدار در تاریخ 10 اکتبر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان ایران در این رابطه گفت: تدابیر لازم برای حضور بانوان ایرانی در بازی ایران با کامبوج دیده شده است و موافقت حضور بانوان در ورزشگاه در بازی های ملی گرفته شده است. این تصمیم بعد از مشاوره با علمای دینی و اعضای مجلس صورت گرفته است.

غلام حسین زمان آبادی، مسئول فرهنگی فدراسیون فوتبال ایران نیز در این زمینه گفت: بلیت ها برای تمام بانوان تهیه شده است و تمام بانوان ایرانی بدون محدودیت و گزینشی می توانند بلیت ها را خریداری کنند.

زنان ایرانی پیش از این در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 میان پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ماه نوامبر گذشته در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند.

بعد از تلاش های فیفا برای ورود بانوان ایرانی به ورزشگاه این اتفاق عملی شد و جانی اینفانتینو، رئیس فیفا نیز یکشنبه گذشته در مصاحبه اش تاکید کرده بود که مسئولان ایرانی برای ورود بانوان به ورزشگاه در بازی با کامبوج اطمینان داده اند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 505718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟