شانس بالای بنیادی‌فر برای قضاوت در دربی نود

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بازی رفت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به میزبانی آبی‌پوشان یکشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. در دربی‌های گذشته همیشه حساسیت‌هایی برای انتخاب داور این بازی وجود داشته، اما شرایط این بار متفاوت از گذشته است.

بسیاری از داوران مطرح از جمله اشکان خورشیدی، محمدحسین زاهدی‌فر، بیژن حیدری، علیرضا فغانی و ... هر کدام بنا به دلایلی امکان قضاوت در هفته چهارم را ندارند. فغانی راهی استرالیا شده است، خورشیدی و زاهدی‌فر در تست‌های پیش از آغاز فصل حضور نداشتند و قرار است پنجم مهر ماه دوباره در تست‌های داوری شرکت کنند. بیژن حیدری نیز برای قضاوت مسابقات زیر 16 سال آسیا راهی اندونزی خواهد شد، پیام حیدری هم در قطر حضور دارد.

از میان داوران باقیمانده، موعود بنیادی‌فر، سیدمهدی سیدعلی و کوپال ناظمی شانس و توانایی قضاوت در دربی نود را دارند، اما با توجه به اینکه سیدعلی قضاوت دیدار پرسپولیس - صنعت نفت آبادان در هفته سوم را برعهده داشته و کوپال ناظمی نیز در دیدار هفته گذشته ذوب‌آهن - تراکتور نمره خیلی بالای نداشته، بنیادی‌فر به شانس اصلی قضاوت در دربی تبدیل است.

دربی پایتخت از ساعت 16 روز یکشنبه هفته پیش رو در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟