حدادی‌فر: اجازه خودنمایی به ستاره‌های تراکتور ندادیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، با اشاره به تساوی خانگی تیمش برابر تراکتورسازی اظهار داشت: بازی سنگینی بود، ولی ما در مجموع نمایش خوبی داشتیم. با توجه به نتایجی که در دو بازی قبلی گرفتیم، فقط برای گرفتن سه امتیاز بازی کردیم، ولی متأسفانه به حق‌مان نرسیدیم. برای تراکتور احترام خاصی قائلم، ولی در این بازی تیم برتر میدان بودیم و اجازه خودنمایی به ستاره‌های تراکتور ندادیم. متأسفانه در خانه دو امتیاز حساس دیگر از دست دادیم و این در حالی است که شایسته برد بودیم.

وی درباره شروع ضعیف ذوب‌آهن در لیگ امسال و تکرار اتفاقات چند فصل گذشته بیان کرد: ما در سه هفته قبلی در دو بازی برابر تراکتور و سایپا کاملاً مستحق برد بودیم، ولی به هدف‌مان نرسیدیم، چون بدشانس بودیم. می‌دانیم که گرفتن دو امتیاز خوب نیست، ولی تمام هدف‌مان این است که جبران کنیم و به توانایی‌های تیم‌مان اعتماد داریم. از هواداران هم که ما را حمایت می‌کنند تشکر می‌کنم و امیدوارم حمایت آنها ادامه داشته باشد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن با بیان اینکه تیمش می‌تواند در کورس قهرمانی قرار بگیرد، تصریح کرد: هدف ما این است که مثل چند فصل گذشته، نیم‌فصل اول را از دست ندهیم و به اندازه کافی فرصت داریم که نتایج خوبی بگیریم و خودمان را در جدول بالا بکشیم. در بازی‌های قبلی چند بازیکن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و بازیکنان سرباز هم نتوانستند تیم را همراهی کنند. قطعاً وضعیت‌مان در هفته‌های آینده تغییر خواهد کرد و خودمان را در جمع مدعیان قرار خواهیم داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 504296 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟