انتقاد تند پیروز قربانی از عملکرد آبی پوشان

به گزارش گروه ورزشی رکنا، پیروز قربانی درباره تساوی یک – یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت:

اگر الان حرف بزنم، یکسری علیه من می‌شوند. فوتبال بازی مربیان است و بازیکنان بر اساس تفکرات مربی تاکتیک‌ها را در زمین اجرا می‌کنند. در بازی با نفت مسجدسلیمان، طرح خاصی از استقلال ندیدیم. اگر شما چیزی دیدید، به من بگویید! یکی از نقاط قوت استقلال نفوذ از جناح راست بود، جایی که وریا غفوری دونده نشان می‌داد و نفوذ می‌کرد، اما در این بازی نفوذ آنچنانی از غفوری ندیدیم.

وی با تأکید بر اینکه استقلال هیچ طرح خاصی نداشت، افزود:

گرفتن دو امتیاز از سه بازی اصلا مهم نیست، چرا که برخی مواقع تیم خوب بازی می‌کند و به آینده امیدوار می‌شویم، اما از استقلال هیچ طرح و تاکتیکی نمی‌بینیم. به جان فرزندم این حرف‌های من ارتباطی به آمدن یا نیامدنم به استقلال ندارد. من آن چیزی را که می‌بینم، می‌گویم.

بازیکن پیشین استقلال خاطرنشان کرد:

برخی دوستان الکی حرف زده و خوراک غلط به مردم می‌دهند. برای اینکه هوادار چیزی نگوید، حرف‌های الکی می‌زنند، اما من واقعیت را می‌گویم حتی اگر حرفی به من بزنند. ما رگه‌هایی از یک تیم در استقلال نمی‌بینیم. فوتبال خوبی از استقلال نمی‌بینیم و تیم وینفرد شفر به مراتب بهتر از تیم فعلی بود.

قربانی در خصوص شرایط استقلال در آستانه دربی و غیبت احتمالی دیاباته، مهدی قائدی و همچنین محرومیت فرشید اسماعیلی گفت:

شرایط دربی با همه بازی‌ها فرق دارد. هر بازیکنی که بازی کند، می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد. پرسپولیس هم شرایط خوبی ندارد و فکر نکنید همه چیز برای این تیم عالی است. نمایشی که از این تیم برابر تراکتورسازی دیدیم، معمولی و تاکتیک‌شان فوق‌العاده ضعیف بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال با استراماچونی می‌تواند موفق باشد یا نه، عنوان کرد:

استقلال ثبات ندارد و شاهد هستیم ۱۵ بازیکن می‌روند و ۱۵ بازیکن می‌آیند. باید به استقلال زمان دارد. استراماچونی هنوز شناختی روی فوتبال ایران ندارد و باز هم می‌گویم یک دستیار ایرانی باید کنار او باشد. لزومی ندارد دستیار ایرانی حتما استقلالی باشد، اصلا رحمان رضایی را بیاورند. فقط کسی باشد که به او کمک کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟