استقلالی‌ها امیدوار به حضور قائدی در دربی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، شیخ دیاباته در دقیقه 37 دیدار با نفت مسجد سلیمان به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه دنده از زمین بازی بیرون رفت و جای خود را به مرتضی تبریزی داد.

بعد از پایان مسابقه و حضور دیاباته در بیمارستان این شایعه مطرح شد که دنده وی دچار شکستگی شده اما بعد از عسکبرداری از قفسه سینه این بازیکن مشخص شد دنده وی هیچ شکستگی ندارد. قرار است کادر پزشکی تیم استقلال تلاش خود را برای رساندن دیاباته به بازی با پرسپولیس انجام دهد و بعد از بازگشت این تیم به تهران تدابیر لازم در این زمینه صورت بگیرد.

مهدی قائدی دیگر بازیکن مصدوم استقلال است که پس از برخورد با عباس عسگری از ناحیه مچ آسیب دید. با وجود آنکه استراماچونی در نشست خبری عنوان کرد که ممکن است قائدی هم به دربی نرسد اما شرایط این بازیکن چندان بد نیست و حضور قائدی در دربی ممکن شده است.

این در حالی است که استقلالی‌ها قرار است برای این دو بازیکن در هفته پیش رو برنامه‌های پزشکی را در نظر بگیرند تا آنها را به دربی حساس پایتخت برسانند.

 دیاباته و قائدی هر دو در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال که در شهر اهواز برگزار شده است، شرکت نکردند و برنامه‌های درمانی را پشت سر گذاشتند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟